Inlägg från: tsunami |Visa alla inlägg
  • tsunami

Glamour!

Hejsan!

Jag började titta på Glamour för många år sedan, den har gått i Sverige iaf sedan -90. Jag vet att Eric även har haft ett förhållande med Brookes mamma, en gång i tiden! Han har även varit gift med Sheila Carter.

Och Taylor har legat med dr James Warwick, en karaktär som försvann för länge sedan.

Även Ridge var gift med Caroline.

Jag tror att man åtminstone är inne på tredje "Thorne" nu.

• tsunami

Jag hoppas att ni ursäktar om jag inte läser alla inläggen som skrivits i tråden. Men visst är den som spelar Ashley i de avsnitt som sänds i Sverige nu, samma skådespelerska som spelade Kristin för en del år sedan? Hon var inte den allra första Kristin, utan kanske den andra eller liknande.

• tsunami

Natalie 009, ja, sååå var det ju!*fniss* Ingen idé att låtsas att man inte fastnat i de där serierna! Hehehe...

Norgesessan, ja de är ju många som man sett först i VBÅ, och som sedan dyker upp i Glamour.

• tsunami

Vad hände med Sheilas dotter, Mary?

• tsunami

Det kanske han gjorde? Är det bara jag som retar mig på att Donna numer är blond och skönhetsopererad in absurdum? På den gamla goda tiden, var hon ju brunett, och spelades av Robert Mitchums barnbarn.

Svar på tråden Glamour!