Glamour!
Hans biologiska pappa (Deacon) fick väl honom, eller?
Hans biologiska pappa (Deacon) fick väl honom, eller?
Varken rick eller amber var ju biologiska föräldrar till Eric jr, Amber fick missfall och tog sin kusins barn, som Deacon var pappa till. Vilket uppdagades mycket senare!
Det var ju en vårdnadstvist om det, och Deacon fick Eric JR men inte Hope (som han ju också är far till)
Ja! Det låter faktiskt bekant, barnet är nog hos mormor och morfar då
Jo, Katie är Brookes minsta syster. Undrar var hon varit i alla dessa år.....
Jag kan inte heller hålla mig från att tjuvkolla framåt, brukar kolla på cbs hemsida där de har resumeer från veckans avsnitt.
Ah, man får spoila!
Som jag förstår ska detta hända:
Rick + Taylor = sant
Darla har en son som dyker upp, han föddes när hon var 16 och dejtar Steffy.
Nick får vårdnaden om sitt barn (Jack)
Storm skjuter Stephanie. Senare skjuter han sig själv, med flit, för att Katie ska få hans hjärta (transplantation).
Katie och Nick börjar gilla varann....
Brookes mamma dyker upp i handlingen.
Åh, nej jag skrev FEL!!!1
Det är inte Darla som har en son som dyker upp, utan DONNA
My mistake, sorry, sorry
Man ska väl iofs inte ta det så allvarligt med åldrar i en sån här serie, barnen åldras ju REKORDSNABBT, de går från nyfödda till fyra år på en säsong, sen är de plötsligt tolv året därpå och sen är de vuxna....
Därför är det skumt men ett faktum att Rick, 28, alltså har en mamma som är cirka 45, trots att han föddes när hon redan jobbat flera år på företaget.
Taylor borde väl inte vara yngre än Brooke, när hon kom in i handlingen var hon ju redan klar läkare medan Brooke nyss gått ut college. Om jag inte missat nåt!