Inlägg från: Nellee |Visa alla inlägg
  • Nellee

Glamour!

Ja, de är typ tillsammans eller nåt nu Brooke är helt vansinnig, hehe-rätt åt henne. Det är ingen som gillar deras förhållande, men han var den som ställde upp på henne så det var inte så konstigt att de parade ihop dem.

• Nellee
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-13 19:08:23 följande:
    Nellee skrev 2008-05-13 18:57:38 följande:
    ja det är väl när Taylor har börjat få allvarliga alkoholproblem, som det händer ngt mellan de?
    Nej, hennes problem med alkoholen är klar, men hon får andra problem. Mycket tack vare Brooke. Vill inte skriva för mycket i tråden om det är någon som inte vill ha spoiler Men det är ganska nytt.
  • Nellee
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-13 20:00:07 följande:
    Nellee skrev 2008-05-13 19:57:26 följande:
    men jag fick bara upp Våra bästa år...inte för att jag inte följer den oxå...men inget om Glammis...hur söker jag där?
    När du har blivit medlem får du ett mejl från admin, hon måste godkänna först. Det brukar gå snabbt. Sen ligger glamour under rubriken övriga serier, sedan under avsnitten
  • Nellee

L jung skrev 2008-05-13 20:01:05 följande:

vill inte säga för mycket men jag såg annat i avsnitten från 2008....TS... ÄR spoilers tillåtna här eller inte??
    Vaddå? Jag följer avsnitten varje dag från USA. Mycket spännande
  • Nellee

Ni får starta en spoilertråd Nu är det natt för mig. Sussa sött!

• Nellee

Tycker faktiskt att Taylor och Rick passar ihop..

Undrar vad Pamela ska hota Donna med när inte Tiny finns Pam har varit sjukt rolig. Stackars Donna, hehe.

• Nellee
    norgesessan skrev 2008-05-19 18:56:44 följande:
    JAg såg att Brady från våra bästa år var med idag (tittar två gånger i året) Vem är han i glamour?
    Han spelar Rick
  • Nellee

Shane är inte med så länge till, det händer en liten olycka.. Ibland är de sega på att ändra vinjetten, Deacon var med ett tag efter att han slutat.

Tycker att han (Shane) är obehaglig. Och att Rick och Phoebe blir tillsammans är läbbigt ju. De har växt upp som nära släkt. Dessutom är deras förhållande larvigt, hon är för ung. Deras sång satt jag mest och flinade åt Han som spelar Rick var med i days, när han böjade där var det samma sak, han började sjunga och var arg på pappas fru. Nu sjunger han och är arg på mammas blivande man.

• Nellee
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-20 19:20:17 följande:
    Nellee skrev 2008-05-20 19:17:20 följande:
    Men var DANTE???snyggingen, den enda i serien just nu
    Han är nog kvar i Italien. Har inte sett Felicias barn på evigheter så han bor väl med honom. Hon nämnde något om honom för något år sedan och då sa hon att Dino var med sin pappa. Har för mig att han gästspelar, men jag kommer faktiskt inte ihåg att han dykt upp sen han åkte ner för att arbeta.
Svar på tråden Glamour!