Inlägg från: calyppo |Visa alla inlägg
  • calyppo

Glamour!

J Ba skrev 2008-05-21 16:28:16 följande:

visst är det konstigt???? jag tänkte så sent som igår hur gammal Brooke måste vara om rick är ju garanterat runt 30, eller?Emelie A skrev 2008-05-21 16:26:05 följande:
    Nja Rick är nog inte runt 30 men det är nog däremot Bridget. Rick kan jag tänka mig är mellan 25-27 någon som vet kanske?
  • calyppo

Undrar om man kan få tag i rollfigurernas åldrar på något sätt? Inte deras verkliga åldrar alltså utan karaktärernas..

• calyppo

Men systern dyker ju upp ibland. När de ska ha familjemöte Alltså när Stephanie har något att erkänna

• calyppo
    Ekrlsn skrev 2008-06-26 16:36:17 följande:
    paralellt universum e det ju inte, bara en likadan uppbyggt ö på anda sidan jordklotet
    Greta och Austin var ju i ett paralellt universum när hon skulle gå igenom de där testen för om hon skulle få bli prinsessa eller ej. Det är några år sen nu. Men ett paralellt universum har allt funnits med också
  • calyppo

Jag är så arg! Vill bara hoppa in i serien och spöa morsgrisen Ridge och hans knäppa morsa! Är han så feg så att han inte vågar säga emot sin mamma och stå för vad han har gjort för EN gångs skull?? Och hur smart är man om man rullar in kroppen i en säck och slänger den överbord? När det var en uppenbar olyckshändelse?? De vet ju att Shane förföljde dem, han hade en pistol och hotade Ridge med den och den gick av i tumultet. Wtf??

• calyppo
    indus skrev 2008-07-03 12:07:02 följande:
    Kan nån tala om hur gamla de är?Rigde, brooke, Rick och phoebe?Brooke borde typ vara 50 år snart....och taylor också....Taylors son (va han nu heter) verkar ju vara vuxen....Jag fattar ingenting.Upply mig gärna!
    Thomas (Taylors äldsta son) är ju äldre än tvillingarna Stephy och Phoebe som är 18 så han är nog runt 20. Tror inte Taylor är så gammal som 50..fick den uppfattningen att hon är yngre än 45 iallafall. Ridge ser ju rätt gammal ut iaf Brooke borde ju va äldre än Taylor. Hon har ju även äldre barn. Om Rick är 30 snart så är hon säkert närmare 50.
Svar på tråden Glamour!