Inlägg från: linjes |Visa alla inlägg
  • linjes

Glamour!

MalinEddie skrev 2008-04-26 10:23:31 följande:
    HejNej Bridget har inte legat me Ridge, det är ju hennes bror men man vet ju dock aldrig me glamour:)Nån som såg gårdagens avsnitt, va hände?
    Nä det är inte hennes bror,dom har ju inte samma pappa längre
  • linjes

Hon drömmer inte,hon missar ally så hon dör inte

• linjes

Eric är inte Ridges pappa utan det är Massiomo Marone

Catti41 skrev 2008-05-29 10:23:23 följande:
    Alltså, jag har tittat på Glamour nu under tiden när jag haft bebis och ammat mycket framför tvn. Och innan dess såg jag Glamour när jag var student och skulle plugga... Ja, ni vet.MEN jag fattar inte. Rick är väl Brookes son med Eric. (Rick är väl killen som var ihop med Amber?) Phoebes pappa är Ridge. Ridge och Rick bör väl vara bröder? Alltså är Rick Phoebes farbror, vilket innebär att incest-delen borde vara vad Ridge (och alla andra) rimligen är upprörda över?Eller har jag missat nåt?
  • linjes
    Nellee skrev 2008-05-29 06:33:06 följande:
    Det tar slut mellan dem när han klipper till Rick. Då rusar hon tillbaka och försöker med Nick igen. Men nu är de tillsammans igen och kör samma snack: Vi är så nära att få allting vi någonsin drömt om. De kan ju i alla fall ändra deras repliker en smulaFöretaget går bra. De ska snart lansera utomlands och åker till Australien.
    Ähh hon kan väl hålla sig till Nick dom passar så bra ihop

Gillar inte Ridge han är så dryg o slemmig
  • linjes

Nä spoilers e bra

Vad som händer nu ser man ju...

• linjes

Men vem är Ashley släkt med, om hon nu är det? hon bara dök upp har ingen aning om vem hon är ju

• linjes
    Vombell skrev 2008-06-14 21:07:24 följande:
    Ja visst är det! Då är det inte jag som blivit galen då Men frågan är ju varför? Det är ju liksom i samma serie. Tänk om det skulle komma en ny gubbe i serien som Ridge spelade också. Skitmysko!
    hehe, men hette hon kristen i VBÅ oxå?
  • linjes

Anette Olsson skrev 2008-06-20 09:44:47 följande:

Hamnar i fängelse men släpps sedan fri!Har ni läst vad som kommer att hända med Taylors bebis?Så smaskigt och så overkligt att det bara går att se i en såpa!
    Nä berätta...
  • linjes

Vad trött jag e på triangeldramat nu...
    Kan dom inte ta in någon ny som Brooke kan falla för istället

• linjes
    Niinaaa skrev 2008-07-21 20:28:53 följande:
    Vad har hänt dom senaste veckorna? vem har Brooke fallit för nu?
    Ridge, vem annars
Svar på tråden Glamour!