Inlägg från: Emelie A |Visa alla inlägg
  • Emelie  A

Glamour!

jo jag tror också det. och sen så trodde dom väl att RJ var Nicks son? eller var det Hope de trodde var hans dotter? Jaja så går det när man strular runt till höger och vänster

• Emelie  A

Hon kom väl in på det där colleget? Hon och Thomas skulle väl gå på samma college?
    Hjälpte inte Taylor henne till slut så att hon skulle få uppehållstillstånd?

Jajamänsan det var han haha! Sen så blev ju Bridget gravid igen och trodde det var Nicks barn eftersom han var otrogen med henne mot Brooke (han låg alltså med sin frus dotter som även är hans exfru) fast det visade sig att det var Dantes barn

JA vi gör det! Vi börjar med vilka Brooke legat med
    Thorne Forrester
    Ridge Forrester (har 1 barn med)
    Eric Forrester (har 2 barn med)
    Nick Marone
    Bridgets exman Deacon (har barn med)

Eric har legat med Stephanie, Brooke, Jackie

Taylor har legat med Brookes pappa, Ridge, Thorne

Bridget har legat med Dante, Nick..någon som vet om hon gjor det med Ridge?

Thorne med Taylor, Darla, Brooke

Stephanie med Eric, Massimo

Hjälp mig att fylla på

• Emelie  A
    tsunami skrev 2008-04-25 14:29:06 följande:
    Hejsan!Jag började titta på Glamour för många år sedan, den har gått i Sverige iaf sedan -90. Jag vet att Eric även har haft ett förhållande med Brookes mamma, en gång i tiden! Han har även varit gift med Sheila Carter.Och Taylor har legat med dr James Warwick, en karaktär som försvann för länge sedan.Även Ridge var gift med Caroline. Jag tror att man åtminstone är inne på tredje "Thorne" nu.
    Just de ja! Glömde ju helt bort att Taylor låg med honom!
  • Emelie  A

Ja visst är det
    missade dagens avsnitt men säg inte vad som hände för jag ska se reprisen på måndag morgon!

• Emelie  A
    MalinEddie skrev 2008-04-26 10:23:31 följande:
    HejNej Bridget har inte legat me Ridge, det är ju hennes bror men man vet ju dock aldrig me glamour:)Nån som såg gårdagens avsnitt, va hände?
    Nej de är ju inte syskon, det är ju det.
    Eric är ju pappa till henne och Massimo pappa till Ridge
  • Emelie  A
    MalinEddie skrev 2008-04-26 11:19:15 följande:
    Jag undrar om bridget nånsin kommer bli mamma, eller kommer hon alltid fortsätta ha otur..Tycker hon verkar mest normal av alla i glamourfamiljen.
    Bridget är knappast normal! Gillar inte henne för 5 öre.
    hon tycker alltid så synd om sig själv..
    Kolla bara vad hon gjorde mot Felicia! Hon höll på och stöta på Dante och sa att hon älskade honom på Felicias bröllop t.o.m och sen när hon väl fick honom så ville hon inte ha honom. Och hon bad ju Nick förstöra Ridge och Brookes bröllop för att vara tillsammans med Brooke istället men det gjorde hon för att hon trodde att Nick skulle komma tillbaka till henne. Vad är det för människa egentligen? sen så låg hon ju med Nick, sin mammas man!
  • Emelie  A
    linjes skrev 2008-04-26 10:45:55 följande:
    Nä det är inte hennes bror,dom har ju inte samma pappa längre
    Först trodde dom ju dessutom att Ridge var hennes pappa haha! Det är ju därför hon heter bRIDGEt!

men hon åkte ju till Italien för att hon blev sårad av Ridge och där träffade hon Dante. Alltså måste de haft något ihop med varandra ju..
  • Emelie  A

This is me2 skrev 2008-04-28 13:01:03 följande:

Då låg alltså Brooke med far och son samtidigt. Inget förvånar med denna serien... Man blir såå trött på den, men ändå kan man inte sluta titta... hahaha
    Ja Brooke har väl alltid haft problem med vem som är pappan till hennes barn. Hon trodde ju även att hennes och Ridges son RJ var Nicks son..
  • Emelie  A

Haha ja det var det säkert. måste varit Stephanie.. hon försökte ju till varje pris att få bort Brooke ur deras liv.

• Emelie  A
    snissi skrev 2008-04-28 14:13:50 följande:
    Haha! Alla tycker iofs Stephanie är en skata... Men samtidigt förstår jag henne... Hade jag gillat en kvinna som satt på båda mina söner OCH min man? Hmmmmm...
    Ja men ingen annan gör ju det haha! I synnerhet inte någon av männen i familjen undrar varför?
  • Emelie  A

nu puffar jag upp denna tråden lite! Den får inte dö ut

Någon mer som tyckte Stephanie var en riktig häxa igår? åå blir så arg på henne ibland så man vill bara hoppa in i TV:n och ta ett snack med henne! och ridge också!

• Emelie  A

vet inte hur längesen det var du tittade men brooke är tillsammans med ridge igen, thorne och taylor är förlovade. Taylor körde dessutom ihjäl Thornes fru Darla. Stephanie knuffade Jackie nerför trappan så hon hamnade på marmorgolvet och nästan dog. De bråkade om vem av sönerna som hade "rätt" till Brooke. Nick och Jackie gav Eric och Stephanie ett val..de skulle få köpa Forrester creations mot att de inte anmälde Stephanie för mordförsök. Familjen har försökt på tillbaka företaget.
    Nick gick i terapi med Taylor och det framkom att Jackie var prostituerad när nick var liten och detta hörde Stephanie och då såg hon sin chans att ta tillbaks företaget, så på deras första modevisning så hade Stephanie och Ridge tagit dit Kapten Kramer (en av Jackis kunder) och när han kom ut på catwalken så berättade Stephanie i mikrofonen att Jackie varit prostituerad förut.

• Emelie  A

This is me2 skrev 2008-05-01 14:27:50 följande:

Emelie A skrev 2008-05-01 12:51:00 följande:
    Jättebra att du fuffar lite!Har tyvärr missat några dagar nu, men idag SKA jag titta.
    nej har du missat? Typiskt att man ska missa när det verkligen händer något
    Själv kommer jag missa TVÅ hela veckor då jag ska utomlands på lördag!
  • Emelie  A

This is me2 skrev 2008-05-01 19:01:46 följande:

Emelie A skrev 2008-05-01 15:31:13 följande:
    Oj, vad hemskt!
    ja, nu börjar det ju faktiskt hända saker!
  • Emelie  A

Har varit borta 2 veckor nu. antar att man blir rättså uppdaterad i morgondagens avsnitt men är det någon som skulle vilja uppdatera lite här om vad som hänt? Hinner inte riktigt med att bläddra igenom en massa sidor för att hitta rätt avsnitt för att läsa. Är nog lättare så här..

• Emelie  A
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-18 17:06:51 följande:
    Emelie A skrev 2008-05-18 15:45:49 följande:
    Gå in på glamour4ever.se/klicka på avsnitt sverige o vecka 20, så kan du läsa vad som hänt denna vecka :)det börjar bli riktigt intressant nu..
    tack ska jag göra
  • Emelie  A

Tyckte det var så skööönt att Nick knep åt Forresters rejält! Fan vad bra! Stör mig så mkt på dom men Eric och Thorne är det lite synd om iofs.. men Ridge och Stephanie! Usch vilka människor!

• Emelie  A
    PiaMaria skrev 2008-05-21 14:03:35 följande:
    Någon som vet hur gammal Ridge är i verkligheten? Tycker han e så FUL!
    Haha ja visst är han! Ser ju helt sönderopererad ut! Näsan är ju skitliten.. michael jackson varning nästan ju!
  • Emelie  A
    Drömbakelsen skrev 2008-05-21 15:52:11 följande:
    Jag bara undrar vart de gör av sina barn hela tiden i Glamour och liknande? Rick, hade han inte ett barn förut? Vart har den ungen tagit vägen? Fast han kanske kommer tillbaka som jämnårig till Rick snart. Barn till karaktärer i såpor verkar ju ha en tendens att åldras otroligt fort.
    just det.. och undrar hur gammal Brooke är egentligen när hon har barn som måste vara minst 25 år gamla? Säkert mycket äldre med tanke på att Bridget är färdigutbildad läkare och det tar ju många år..

Sen så har ju alla samma nanny också! Catherine passar ju allas barn! Hur hinner hon med? De verkar inte träffa sina barn speciellt ofta..lätt för dem att skaffa massa barn när de inte behöver ta hand om dem själva.
  • Emelie  A

Ja Rick borde klippa håret för han passar verkligen inte i långt hår! Dessutom så svänger det ut nere vid axlarna också..otroligt fult! Han är snyggare i Våra Bästa År där han har kort hår!

Konstigt om Dante aldrig kommer tillbaka (hängde inte med riktigt där miss helena skrev om det) eftersom hans son bor i USA..eller?

Täntke på det med Brooke.. om Bridget är 30 år, säger vi. Hon måste ju vara typ 50 år och det syns ju självklart inte. Hon och Nick pratade ju om att skaffa bebisar..
    Tycker också det är konstigt hur hon kan ändra sina känslor lika fort och fta som hon byter trosor. Ena stunden Nick, andra Ridge, sedan Eric och någon annan däremellan!

Hur gamla är Eric och Stephanie i serien egentligen? Ridge bör ju vara mer än 50 (de kan ju knappast påstå att han är 35, skägger är ju kritvitt på honom) roligt att Eric fortfarande vill jobba hårt när han är såpass gammal, han borde ju vara över 70 år i serien men man vet ju inte..barnen verkar ju åldras fortare än föräldrarna

Svar på tråden Glamour!