Inlägg från: This is me2 |Visa alla inlägg
  • This is me2

JA vi gör det! Vi börjar med vilka Brooke legat med
    Thorne Forrester
    Ridge Forrester (har 1 barn med)
    Eric Forrester (har 2 barn med)
    Nick Marone
    Bridgets exman Deacon (har barn med)

Eric har legat med Stephanie, Brooke, Jackie

Taylor har legat med Brookes pappa, Ridge, Thorne

Bridget har legat med Dante, Nick.. Deacon någon som vet om hon gjort det med Ridge?- tror inte det

Thorne med Taylor, Darla, Brooke, Macy

Stephanie med Eric, Massimo

Felicia med Dante

• This is me2
    snissi skrev 2008-04-25 14:33:25 följande:
    Vet faktiskt inte heller exakt hur länge det hållit på... Sen -86 el. -87 tror jag. Kanske inte i Sverige men jag tror det började i USA då. De enda skådespelarna som varit med ända från början är "Stephanie", "Eric", "Ridge" och "Brooke".
    Vad unga dom måste varit när serien började!

Är det någon som vet någon sida där man kan se bilder på skådisarna? Både dom som finns nu och "gamla"
  • This is me2
    Tickollina skrev 2008-04-26 10:33:36 följande:
    Stephany hörde när Taylor pratade in vad Nick och hon pratade om under terapin......de kom fram till att Nicks mamma var en hora när han var liten...
    [/citat]
    Vilken röra
    Tickollina skrev 2008-04-26 10:34:28 följande:
    [citat]
    Så nu är frågan...Kan stephany hålla tyst..
    Skulle inte tro det va... Jackie är ju inte precis hennes favorit, och nu när hon o Brooke är bästisar så måste hon ju förpesta någon annans liv...
  • This is me2

Emelie A skrev 2008-04-28 09:45:57 följande:

Först trodde dom ju dessutom att Ridge var hennes pappa haha! Det är ju därför hon heter bRIDGEt!men hon åkte ju till Italien för att hon blev sårad av Ridge och där träffade hon Dante. Alltså måste de haft något ihop med varandra ju..
    Det visste inte jag hahaha.
  • This is me2

Då låg alltså Brooke med far och son samtidigt. Inget förvånar med denna serien... Man blir såå trött på den, men ändå kan man inte sluta titta... hahaha

• This is me2

Emelie A skrev 2008-04-28 13:06:12 följande:

This is me2 skrev 2008-04-28 13:01:03 följande:
    Ja Brooke har väl alltid haft problem med vem som är pappan till hennes barn. Hon trodde ju även att hennes och Ridges son RJ var Nicks son..
    Ja, men det var ju för att, var det Sally eller Stephanie fifflade med faderskapstestet Kommer inte ihåg, men fiffel var det...
  • This is me2
    snissi skrev 2008-04-28 14:13:50 följande:
    Haha! Alla tycker iofs Stephanie är en skata... Men samtidigt förstår jag henne... Hade jag gillat en kvinna som satt på båda mina söner OCH min man? Hmmmmm...
    Nä, man hade nog varit trött på kvinnan haha
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-04-28 13:32:27 följande:
    har någon varit inne på cbs.com o läst på om alla följande avsnitten...jag brukar vara där o kika ibland...länken dit, sen är det ju bara o välja vilken vecka du vill läsa om...www.cbs.com/daytime/bb/updates/daily/text/dt_...
    Vad bra! Den ska jag kolla in...
  • This is me2
    Mc66 skrev 2008-04-28 15:37:17 följande:
    Finns en sida på svenska där USA avsnitten är översatta. glamour4ever.se/ Man kan även välja att läsa framtid eller inte om man vill.
    Nu var jag där inne o smygläste lite i USA avsnitten, kunde inte låta bli:) Men ojojoj säger jag bara, vilken soppa...
Svar på tråden Glamour!