-
Ja, eller mer. Nu när Sverige visar två avsnitt per dag har de kommit ikapp ganska bra. Jag har inte sett honom sen han och Felicia blev tillsammans igen. Har han varit med har jag missat det avsnittet.blipblop skrev 2008-05-20 21:53:41 följande:För något ÅR sedan?Nellee skrev 2008-05-20 19:24:41 följande: -
Dante och Felicia är inte tillsammans längre.
-
Deras riktiga åldrar tror jagMajaLarsson skrev 2008-05-26 22:49:48 följande:är skådespelarnas åldrar, eller karaktärernas?phoebe fyllde väl ganska nyss 18 i serien väl?
-
Hon har varit med Thorne också..konstigt att Stephanie inte gillar henne. Hennes man och två söner plus dotterns man. Jag hade inte släppt in henne i mitt hus i alla fallCeciliaBa skrev 2008-05-27 13:10:29 följande:Oh herregud! Tack! Har svårt att se Brooke o Eric ihop....how weird att hon är med Ridge...och hade hon inte varit med Thorne också? Jag är fast!
-
Och den som lägger in Brookes ägg i Taylor är Bridget
Som nu är med Nick-igen. Fast han och Katie har lite fuffens för sig.. -
Det tar slut mellan dem när han klipper till Rick. Då rusar hon tillbaka och försöker med Nick igen. Men nu är de tillsammans igen och kör samma snack: Vi är så nära att få allting vi någonsin drömt om. De kan ju i alla fall ändra deras repliker en smulaNiinaaa skrev 2008-05-28 08:52:36 följande:hur kommer det gå för Ridge & Brooke den här ggn då? Och för företaget?!?
Företaget går bra. De ska snart lansera utomlands och åker till Australien.
-
Niinaaa skrev 2008-05-29 07:48:12 följande:Katie Logan, Brookes syster. Det gäller att hålla det inom familjenNellee skrev 2008-05-29 06:30:53 följande:Katie?
-
linjes skrev 2008-05-29 11:06:10 följande:Fast då är han och Taylor redan förlovade.. Och vill ha barn. Brooke gör som vanligt, kastar av sig kläderna och lägger sig på Nick på sängen och skäms inte det minsta när Taylor kommer in i rummet. Jag tycker att Brooke är så nasty. Peckel Ridge med. Och DonnaNellee skrev 2008-05-29 06:33:06 följande:Ähh hon kan väl hålla sig till Nick dom passar så bra ihopGillar inte Ridge han är så dryg o slemmig
Gillar inte systrarna Logan, hehe. Sen när inte det funkar att sno Nick ger hon sig efter Ridge igen fast han gått vidare.
-
Niinaaa skrev 2008-05-29 13:55:58 följande:Ja, en yngre. Hon kommer om inte alltför lång tid. Ganska menlös sak om man jämför med de andra två.Nellee skrev 2008-05-29 12:24:05 följande:Men hon har inte varit med än? Jag har bara sett Donna Logan & Storm Logan. Hon har alltså ännu en syster -
Vet du när hon ska komma tillbaka? Följer USA avsnitten och det kan behövas en ny bitch i stan
-
Det var Sheila som bla sköt Taylor och höll James gisslan. Hennes dotter var med ett tag också när psykopaten skäpptes från dårhuset eller fängelset
Hon hade väl ett förhållande med Eric också? -
snart3barnsmamma skrev 2008-06-01 14:34:50 följande:Visst var de det? Vem har inte gubbstrutten varit gift medNellee skrev 2008-06-01 00:19:11 följande:ja, var inte de gifta oxå?
-
Förstår faktiskt Ridge. Hans dotter har vuxit upp med Rick både som farbror och styvbror. Äckligt ju. Kul om min son hade ett förhållande med min bonusdotter.
-
Det är inte samma tjejVombell skrev 2008-06-14 21:44:03 följande:Men kristen var ju Ridges lillasyster som blev kär i en designer som hade aids. De adopterade ett barn också har jag för mig. Alltså är Kristen och Ashley i samma serie = Glamour men spelas av samma tjej!
Två olika skådisar.
-
Ja, och vem ger Taylor fel ägg? Dum, dum, dum: Bridget
Så Taylor tror att Bridget och Brooke planerar allt. Det gick ju bra för Bridget i alla fall som har flyttat ihop med Nick... -
Ja, de är tillsammans nu.Nathalie009 skrev 2008-06-23 14:52:57 följande:jaha blir nick o bridget tsammans tillslut igen? -
Just nu har Taylor och Nick delad vårdnad även om han har tre st Logans som svassar runt det stackars barnetbuffas skrev 2008-06-25 08:50:01 följande:Ä också nyfiken vad händer med taylor och nicks barn eller ska man säga brookes???
Brooke och hennes två systrar.
-
Brooke och Ridge är tillsammans. Överaskningbuffas skrev 2008-06-25 10:32:29 följande:OKVem är ridge med och hur är det mellan stephanie och Eric läste nånstans att han var med Donna och sen att hon var med Thorne,ja i den här serien kan allt händaMen man kan ju inte låta bli att titta heller,det hör liksom lite till vardagen!!!
Stephanie har sålt sin del av huset till Eric som bor där med Donna. Hon var först med Thorne för att jäklas med Stephanie. Men när de skulle gifta sig berättade Katie (systern) det för Thorne så han dumpade henne. Det tog inte lång till innan hon var efter Eric
Det gäller att hålla det inom familjen.
-
I ts står det spoiler.. det finns en annan tråd för de som inte vill ha det.
-
lovely storm skrev 2008-06-25 17:40:55 följande:
SÅ RÄTT! mitt fel... så är det när man läser innanför! ha haJo, jag förstår att du missade det. Gjorde jag med eftersom det står längre ner och läser man inte ts (som jag
) är det lätt att missa. Hoppas du inte hann se för mycket!