Inlägg från: This is me2 |Visa alla inlägg
  • This is me2

Glamour!

KristenTjej84 skrev 2008-05-06 16:33:32 följande:
    MEH!Stephanie är tant!!, 60+..ska hon gå omkring med kortkort kjol, push up BH o kort top som visar magen( som en 20 åring) för att ni ska bli nöjda??!! Vad förväntar ni er?
    Men ska hon föreställa 60? Ska hennes mamma va runt 100 då? Hm fattar inget....
  • This is me2

Jag tycker Amber ska komma tillbaka.

• This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-06 22:34:54 följande:
    This is me2 skrev 2008-05-06 22:31:14 följande:
    Tror inte hon kommer tillbaka...iaf på länge...har nämligen skummat igenom serien på cbs...men vill ni veta vilka som snart kommer vara med? och om Taylor o Nick kommer att bli ihop?
    Ja!
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-06 22:40:49 följande:
    This is me2 skrev 2008-05-06 22:39:34 följande:
    ska jag skriva på tråden eller vill bara du veta?
    För mig gör det inget om du skriver i tråden, dom andra som skriver här verkar inte heller kunna hålla tillbaka nyfiken heten...
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-06 22:47:14 följande:
    ok...snart kommer ju taylor o Nick bli ihop...tydligen ska de få barn ihop, om jag inte helt ha fattat fel...Sen kommer Brookes andra syster Katie tillbaka, o som nån skrev innan Brookes son Rick
    Har Katie varit med innan? Känner inte igen namnet...
  • This is me2
    HelenS skrev 2008-05-08 13:12:32 följande:
    Vad är det som gör att Ridge och Brooke kommer skiljas åt igen då?Hur många visningar har de egentligen friat eller gift sig på...
    Ja, det är nog rätt många... Kan dom inte bestämma sig om dom ska va ihop eller ej?
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-08 19:52:22 följande:
    jag har oxå följt från början..på 80-talet, med ngr kortare avbrott...när Saul dog var det lite sorgligt... :(och nu är ju Sally inte med så mkt längre...har för mig att hennes son CJ ska snart komma tillbaka o starta om Spectra, kan ha fel? Macy var mysig oxå...kommer ni ihåg henne?
    Ja Macy gillade jag, och CJ med. Vore kul om han kom tillbaka..
  • This is me2

L jung skrev 2008-05-08 23:45:47 följande:

kommer och lägger mig i.... hahajag gillade när macy var med och sjöng mycket i serien... tyckte om hennes röst.  Sjöng inte Thorne med henne då, om jag kommer ihåg rätt?Sally dör ju i cancer i verkligheten, så jag tror inte hon har så länge kvar i serien.  Därför är hon ju inte med så ofta längre.Jag har fått mani på att kolla på youtube den senaste tiden och då skriver jag in 2008 The bold and the beautiful... och vips så ser man avsnitten som är nya i USA här!! Alla avsnitt är uppdelade i 2 delar så det gäller att hålla redan på avsnittsnummer så man inte helt blandar bort sig!!
    Du gör alldeles rätt i att klottra här I mina trådar är alla välkommna!
    Tack för infon, det måste jag kolla!
  • This is me2

L jung skrev 2008-05-09 15:23:05 följande:

haha.. jisses så många giltliga och ogiltliga äktenskap!!!! Och VEM gifter sig så många gånger med samma person???Det där med åldrarna.... i en annan tråd så staplade jag upp alla aktörers verkliga åldrar och vad dom spelar i Glamour (mamma/pappa/barn/ osv)Om jag kommer ihåg rätt så är Nicks 'mamma' bara 4 år äldre än honom i verkligheten!!!
    Det fanns andra också som hade sådär med bara några år emellan trots att dom spelar förälder och barn!!!
    Vad knasigt! Kul fakta!
  • This is me2

Men Rick, vad sliskig o ovårdad han var! Tyckte han var en riktig hunk i våra bästa år... Har visserligen inte sett det på ett par år nu...

Svar på tråden Glamour!