Inlägg från: This is me2 |Visa alla inlägg
  • This is me2

Glamour!

Mc66 skrev 2008-06-01 00:47:51 följande:
    Läste ni intervjun med Ronn (Ridge) Moss, i aftonbladets klick i fredags? Sista sidan
    Nä, det har jag totalt missat. Går det att läsa på nätet såhär i efterhand?
  • This is me2
    PiaMaria skrev 2008-06-02 18:38:14 följande:
    men det kom fram nyligen. länge trodde dom ju att Erik var ridges pappa. Men Steph hade hållt tyst om detta i många år.i a f vad jag minns ( hoppas jag mindes rätt)
    Stephanie trodde väl det med? kom det inte fram när Ridge var sjuk och behövde blod eller nåt? Gah kommer inte riktigt ihåg...
  • This is me2
    Nellee skrev 2008-06-02 23:18:54 följande:
    Förstår faktiskt Ridge. Hans dotter har vuxit upp med Rick både som farbror och styvbror. Äckligt ju. Kul om min son hade ett förhållande med min bonusdotter.
    Ja, det gör jag oxå... Men samtidigt så hade han ju känslor ett tag för Bridget, brookes dotter och så hade ju dom växt upp som syskon inveclat i denna serie haha
  • This is me2

Fan! Jag har missat en hel vecka nu*surar*

• This is me2

Vilken bitch Brooke är!! Springer till Nick direkt!!

• This is me2

Skönt att nick inte väljer Brooke. hon kan inte ha det lätt i verkliga livet, med allmänheten eftersom hon spelar en sån egoistisk bitch.

blir hon och ridge ett par igen som vanligt?

• This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-11 15:55:26 följande:
    Läs...det har varit ganska intressant ett tag nu ;)glamour4ever.se/
    Var inne där o tittade på gamla bilder, shit vad snygg Taylor var innan hon opererade om hela sig! undrar just hur hon tänkte när hon bestämde sig för detta
  • This is me2
    Bebben skrev 2008-06-11 21:32:53 följande:
    Men vart hittar ni de gamla bilderna på Taylor?
    Gå in på på den sidan: glamour4ever.se/ sen länkar tror jag det var jag hittade dem.
  • This is me2
    norgesessan skrev 2008-06-13 17:42:46 följande:
    hehe, alla går från VBÅ till Glamour..KOmmer inte ihåg nån dom har gått på andra hållet VBÅ måste vara en jobbig serie
    det har ju vandrat över några från sunset beach också.
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:13:50 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:11:31 följande:
    ja, Jackie och Shane
    Och hon som spelade Annie i SB. Och Deacon, var inte Amber med i dom tidiga avsnitten av SB?
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:20:02 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:18:02 följande:
    JA, just det..de hade jag glömt, när var hon Annie från SB med..vad hade hon för roll...Deacon kommer jag ihåg, men inte vad han hade för roll i SB, och inte Ambers roll där heller?
    Annie, kommer inte ihåg vad hon hette i glamour, men hon var galen i Ridge och hade blivit tvingad av Stehanie att göra abort med Ridges barn när hon var 17. kommer inte ihåg alla turer men hon lurade ridge så att han gjorde henne med barn. men när hon förlorade barnet så kidnappade hon Taylor och en av döttrarna.

Amber var väl ihop med han som var jackies son i SB?

Deacons roll kommer jag inte heller ihåg, bara att han var med
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:28:36 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:26:26 följande:
    Ja, nu kommer jag ihåg henne, det var väl inte så många år sedan, kanske 2år sen hon var med...varför slutade hon, hur fick de bort henne?ngn annan kanske kommer ihåg de andra 2 ?
    Ja om det räcker, dottern var ju liten då... Hon hamnade nog i fängelse.
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:40:11 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:31:09 följande:
    jaha...hon mötte väl Ridge i baren och flörtade med honom o sen kidnappade honom?
    Mmmm, kanske. kommer faktiskt inte ihåh hur det var...
Svar på tråden Glamour!