Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Avsöja din STÖRSTA hemlighet...

För några år sedan såg jag till att kvinnan som min man var förälskad i blev utvisad från landet. Hon befann sig i landet illegalt,så det blev ingen svår match. Ingen vet om detta i min närhet.

Hon har det bra idag, lever med en annan man i sitt land, verkar lycklig. Har jag dåligt samvete? Hell no!

• Anonym

En sak som jag gjorde som ung skäms jag jättemycket för.

Gick på krogen och "lekte hora" .... raggade upp en torsk (hur lätt som helst, de nästan slogs om en, bjöd över varandra m.m.) och lurade av honom pengarna.... *skäms*

• Anonym

Jaha nästa man till rakning då

Misshandlat ett flertal personer, åkt dit en gång (enda jag åkt dit för faktiskt)

Har varit ungdomsalkolist plus en massa piller och droger på det

Har snott bilar,cyklar, gjort inbrott (bilar, affärer, företag), snattat för att kunna ha råd med alkohol.

Har krachat med motorcykel, motorcross, bil, snöskoter, moped i fyllan (inga allvarligare skador underligt nog)

Kommer inte på nåt mer nu men är säkert mer. Kan också tilläggas att allt detta har jag gjort mellan jag var 16-21 år gammal. Nu är jag en 2 barnspappa som varken röker, snusar, dricker kaffe, och dricker kanske 3-5 gånger per år (mer än 1 öl) och tränar mycket (har sportat på halv hög nivå) har bra jobb och ordnad ekonomi. Se så det kan gå det trodde inte mamma om mig när jag var ungdom att det skulle gå så bra ändå till slut

Svar på tråden Avsöja din STÖRSTA hemlighet...