• AnetteGunnarsson

Ni som använder diadem??!!?

Tjena!

Jag har alltid tyckt det vart så fint med ett vanligt smalt diadem i håret :)
    Men jag har inte tyckt att jag passat någt vidare i det eftersom mitt hår vill bara åka åt sidorna som att det blir en bena, och jag vill ju ha håret bara bakåt :)

Hur får man till det då?? :)

Är det helt ute med att ha smalt diamed nu eller kan man prova sig på det nu igen?
    Ser ju många som har diadem som har långt hår och blir så avensjuk :0)

Vart köper ni bra smala diadem som håller bak håret??
    Vill..måste ha med taggar på för annars åker ju somsagt håret alldeles åt en bena där fram.

Kan ju vara väldigt skönt att bara sätta i diadem i håret när man inte orkar med att håret bara skall vara framför ögonen.. :)

Tack så mycket för svar! :)

Vänliga hälsningar
    Anette
    :)

• Svar på tråden Ni som använder diadem??!!?
  • ÄlskarMina

Jag gillar också diadem...brukar köpa på hm och det går åt en del då min dotter tycker det är kul att prova mammas i plast=de knäcks! men är de billiga så struntar jag i vilket.
    Brukar inte ha det för att fylla ngn speciell funktion mer än att de är snygga!

• tii

Jag använder ofta diadem. Både tjocka o smala.
    jag brukar tuppera håret innan, och spraya rätt mycket så håller det sig på plats.

• J Ba

jo jag anvädner diadem, men inte just smala för det håller inte för mitt hår, men när jag har det uppsatt i en tofs så kan jag ha ett smalt annars går det icke.

prova med en massa spray, då brukar det mesta frisyrer funka

• Uncovered

spray är det enda som funkar på mig! :D
    Däremot brukar jag få ont där de klämmer åt bakom öronen..likadant för er?

• AnetteGunnarsson

Tack! :)

vad skall man ha för färg på diademet i brunt hår med ljusa slingor då? Svart eller brunt? :)
    Kommer ha ljusade hår snart då det blir sommarfärgen :)

Men borstar man allt håret bakåt, och tar i spray... och sätter i diademet... men har ni en bena sen där diademet slutar eller ligger det bara bakåt??? :)

Tack för svar!!!

• tii

Som sagt så tupperar jag håret, så det håller sig bakåt, och sprayar, funkar för mig iaf.

Färg är valfritt. Jag har svart hår (färgat) och använder svart, vitt och gult.

• AnetteGunnarsson

Okej, tack så mycket :0)

tii skrev 2008-04-22 14:22:29 följande:
    Som sagt så tupperar jag håret, så det håller sig bakåt, och sprayar, funkar för mig iaf. Färg är valfritt. Jag har svart hår (färgat) och använder svart, vitt och gult.
  • molly 81

När det skaver - sätt på plåster på diademet, precis där det slutar det syns inte bakom örat ju. Man får ju snurra plåstret 2 varv så det blir ju mjukt för den känsliga huden bak örat!

Funkar bra för mig!

Svar på tråden Ni som använder diadem??!!?