• MejaKiZnic

Skånes unga (blivande) mammor

Jag bor i skåne och ska flytta till Helsingborg till sommaren med min kille som också är 17. Söker nu blivande mammor och dom som redan är mammor för att diskutera

Typiska gravid frågor, vardagslivet och hur det är vara (blivande) mamma.

Skulle också vara kul att veta andra unga mammors bloggar

mammakiznic.blogg.se/

• Svar på tråden Skånes unga (blivande) mammor
  • UngMor

var hos bm idag, var öppen 1,5 cm. Har haft lite värkar under dagen och kvällen så vi får väl se om det är på gång:)

MsBeauty: Oj, 4 månader för tidigt!? Skönt att allt är bra med honom:)

• MejaKiZnic
    UngMor skrev 2008-04-29 22:11:52 följande:
    var hos bm idag, var öppen 1,5 cm. Har haft lite värkar under dagen och kvällen så vi får väl se om det är på gång:)
    Oj håller tummarna för dig!
  • MsBeauty
    MejaKiZnic skrev 2008-04-29 20:11:14 följande:
    Ojdå, men va bra att han växer o allt Om jag läser om andras graviditeter så har jag väll hft en rätt normal gravditet har foglossning då o då, tillbringa stor del på toa och annat men det kudne varit värre bara svårt att njuta av det. Känns som man går i en dröm
    Jag hade också en superhärlig graviditet, de 24 veckor som den varade. Vart i Helsingborg ska du flytta?
  • UngMor

Gått över tiden...:( men igår var jag öppen 2 cm och pojken låg redan nere i förlossningskanalen..så hoppas det är nära nu:)

Hur var valborg?

• MejaKiZnic

Ms Beauty jag ska bo mittimellan Berga o Dalhem.

Valborg var mysig men alldeles bör kall från min synvinkel haha

Hur går der med värkerna Ungmor?

• MsBeauty

Ja, det är kasst väder! Tråkigt när det nu varit så fint.

• MejaKiZnic
    MsBeauty skrev 2008-05-01 13:57:35 följande:
    Ja, det är kasst väder! Tråkigt när det nu varit så fint.
    Ja usch ja! Men skönt med en lång helg nu
  • UngMor

har värkar, ganska kraftiga såna, men som tyvärr går över efter vila eller bad. Ringde till bm och bad dem sätta igång mig, håller ju på o blir halvt galen här! Men det ville dem inte:P Idag bär de av till malmö för att testa en studentklänning jag inte kommer i:S

Vad gör ni andra, fint väder idag ju:D

• MejaKiZnic
    UngMor skrev 2008-05-03 11:29:56 följande:
    har värkar, ganska kraftiga såna, men som tyvärr går över efter vila eller bad. Ringde till bm och bad dem sätta igång mig, håller ju på o blir halvt galen här! Men det ville dem inte:P Idag bär de av till malmö för att testa en studentklänning jag inte kommer i:SVad gör ni andra, fint väder idag ju:D
    Jaså ska du ta studenten
    Idag ska vi sätta upp lister i rumemt efter målat om. senare på kvällen är det dags att fira min Pojkvänns lillasyster
  • MammasälskadeMinna

Hej hej, hoppas också in här Är 18 år och ska ha i november.

Svar på tråden Skånes unga (blivande) mammor