• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • Fluffguf
    mintchocolate skrev 2008-04-28 18:24:35 följande:
    Jo, men det stämmer nog inte. Om det skulle vara ett test, så ingår det nog i en serie av test. Jag vet inte
    Ja, man kan ju knappast döma ut någon som psykopat bara för en sådan sak, att man fattar historien är ju inte samma som att man skulle göra så själv
  • stenfalk
    mintchocolate skrev 2008-04-28 18:24:35 följande:
    Jo, men det stämmer nog inte. Om det skulle vara ett test, så ingår det nog i en serie av test. Jag vet inte
    Haha. Så du menar att jag inte behöver vara orolig för att jag skulle var psykopat utan att veta om det då
  • mintchocolate
    stenfalk skrev 2008-04-28 18:27:40 följande:
    Haha. Så du menar att jag inte behöver vara orolig för att jag skulle var psykopat utan att veta om det då
    Precis, du kan vara helt lugn
  • mintchocolate
    Fluffguf skrev 2008-04-28 18:27:32 följande:
    Ja, man kan ju knappast döma ut någon som psykopat bara för en sådan sak, att man fattar historien är ju inte samma som att man skulle göra så själv
    Exakt! Tänk om det är någon som tror på det där och tror att ens kompis som löser detta fort är psykopat och därmed blir livrädd för sin kompis.
  • Fluffguf
    mintchocolate skrev 2008-04-28 18:34:48 följande:
    Exakt! Tänk om det är någon som tror på det där och tror att ens kompis som löser detta fort är psykopat och därmed blir livrädd för sin kompis.
    Haha, är man så korkad borde man vara rädd för sig själv i stället
  • mintchocolate
    Fluffguf skrev 2008-04-28 18:37:54 följande:
    Haha, är man så korkad borde man vara rädd för sig själv i stället
    Jo, det är nog sant
  • Lequisha

Ja, är det ingen som kan någon mer historia?

• stenfalk
    Lequisha skrev 2008-04-28 22:49:55 följande:
    Bra jobbat förresten Stenfalk
    Tack, tack :)

Jag borde sova egentligen. men det är ju inte så kul, så det blir en historia :) Fast jag uppskattar om ni inte håller på hela natten med att klura

Nisse och Kalle träffas på en bar. De känner varandra tidigare och har varit lite ovänner den sista tiden. Nisse går till baren och kommer tillbaka med två drinkar. Eftersom Kalle är misstänksam ber han Nisse att först ta en klunk av hans drink. Nisse gör så och inget händer, så Kalle dricker upp sin drink. Efter en liten stund faller Kalle ihop död på golvet. Vad har hänt?
Svar på tråden "evighetshistorier"