• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • giftgrodan
    Betelgeuse skrev 2008-04-29 01:47:10 följande:
    Hade den skjutne spelat enarmad redan på skeppet innan de förliste? För att maska från vissa arbetsuppgifter?
    nej
  • skruttgumma

När de kom hem lovade han att amputera sin arm, och låtsades att han gjort det, men sen såg den enarmade att han hade två armar och sköt honom?

• Betelgeuse

Hade de kommit överens om att spara båda hans armar för att de behövde en tvåarmad under övistelsen?

• skruttgumma

Vad mycket jobbigare det var att gissa själv än att baraläsa tråden i efterhand.Man blir ju alldeles knäpp

• giftgrodan
    skruttgumma skrev 2008-04-29 01:49:04 följande:
    När de kom hem lovade han att amputera sin arm, och låtsades att han gjort det, men sen såg den enarmade att han hade två armar och sköt honom?
    JA!
  • giftgrodan
    Betelgeuse skrev 2008-04-29 01:49:53 följande:
    Hade de kommit överens om att spara båda hans armar för att de behövde en tvåarmad under övistelsen?
    Nej, han skulle också offra sin arm, de hann bara bli räddade innan det blev aktuellt.
  • Sockerbiten

jag har ingen fantasi kvar nästan käns det som :p är så förvirrad av allt så :p hihi

• skruttgumma

Är det klart nu? Det verkligen svider i mina ögon av trötthet..

Jag kommer inte ihåg hela min, men ska se om jag kan rekonstruera ihop den med hjälp av hon som berättade den för mig, så ska jag skriva den imorn!

• giftgrodan

ja gör det skruttgumma!

(Han hade dödat en uteliggare och skickat hans arm till personerna så att de skulle se att han hade amputerat sin.)

Svar på tråden "evighetshistorier"