• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • Tidvis
    skruttgumma skrev 2008-04-30 22:47:37 följande:
    är det för att ingen av dem som brukar googla är här?
    Haha, det kan vara så
  • stenfalk

Jag har fler. Fast jag har inte tid att sitta och svara på frågot just nu. Men en annan kluring kan ni få.

Fortsätt talserien

1 11 21 1211 111221 .....

• skruttgumma

Nä, sånt där kan verkligen inte jag.. Nån annan som känner sig smart?

• Tidvis

Nej, sånt där kan jag inte heller, men jag antar att det har med ettor och tvåor att göra

• Lequisha
    skruttgumma skrev 2008-04-30 22:47:37 följande:
    är det för att ingen av dem som brukar googla är här?
    Jo jag bla är här nu, men vill inte googla mer Kan ju inte vara med och gissa då för då har jag ju redan läst alla.
  • stenfalk

Kan ju tipsa om att det krävs ungefär samma sorts tänkande som för evighetshistorierna, och inte så mycket matematiskt tänkande.

• giftgrodan

A horse is tied to a five meter rope in front of an old saloon. Six meters behind the horse is a bale of hay. Without breaking his rope, the horse is able to eat the hay whenever he chooses. How is this possible?

• Lequisha
    stenfalk skrev 2008-04-30 22:51:17 följande:
    Jag har fler. Fast jag har inte tid att sitta och svara på frågot just nu. Men en annan kluring kan ni få.Fortsätt talserien1 11 21 1211 111221 .....
    Kan inte heller sånt. Gud vad korkad man känner sig
  • skruttgumma

JO!!! JAG KAN!!!

Det ska vara 312211, 13112221...

• Lequisha
    giftgrodan skrev 2008-04-30 22:56:07 följande:
    A horse is tied to a five meter rope in front of an old saloon. Six meters behind the horse is a bale of hay. Without breaking his rope, the horse is able to eat the hay whenever he chooses. How is this possible?
    Tror jag kommit på det. Vet inte om jag ska gissa om det är rätt, förstör ju då
Svar på tråden "evighetshistorier"