• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • mintchocolate

Trodde han att det var ett större djur än vad det var? (inte annat, bara större)

• Betelgeuse

Nej

mintchocolate skrev 2008-05-06 16:21:36 följande:
    Njae, okej, hihi. Var det ett djur i samma släkte, ex. en katt som han trodde var en tiger?
  • mintchocolate

Hörde han bara ett ljud först och såg sedan att det bara var ett litet djur?

• Betelgeuse

Nej

mintchocolate skrev 2008-05-06 16:22:42 följande:
    Trodde han att det var ett större djur än vad det var? (inte annat, bara större)
  • Betelgeuse

Ja

mintchocolate skrev 2008-05-06 16:23:16 följande:
    Hörde han bara ett ljud först och såg sedan att det bara var ett litet djur?
  • mintchocolate

Har det betydelse vilket rum det var?

• DOLCE FAR NIENTE

Han trodde han gick in i sitt hem, så när han gick in såg han att hemmet såg annorlunda ut. Han höjde händerna för huvudet och tänkte men gud vad dumt nu gick jag fel ha ha ha.

Har hänt mig en gång iafl när jag gick in till grannen vände i hallen och skämdes

• mintchocolate

Har det betydelse vilket slags ljud det var?

• Betelgeuse

Pinsamt! :-O Nej, så var det inte den här gången.
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-05-06 16:24:16 följande:

Han trodde han gick in i sitt hem, så när han gick in såg han att hemmet såg annorlunda ut. Han höjde händerna för huvudet och tänkte men gud vad dumt nu gick jag fel ha ha ha.Har hänt mig en gång iafl när jag gick in till grannen vände i hallen och skämdes
Svar på tråden "evighetshistorier"