Är detta normalt beteende hos en mäklare?

altså den hade ju utg.pris 575.00 (inte 570, skrev fel)
den där tisdagen tänkte jag lägga 600.000, men tappade lusten totalt då den var uppe i 100.000 mer utan min vetskap.
vet inte vart vi hade sträckt oss, kanske just bara 100.00 mer...
jag är faktist van att mäklarna brukar informera en, därför jag blev så paff också
jag är upprörd för att jag är besviken och ARG!
grejen är att jag satt på MVC då jag hörde hans svar på mobilen, vi skulle dela med svärmor och även då han ringde, nån timme innan 12:00 så låg svärmor och sov för hon hade jobbat natt och hon måste ju också få bestämma.
vi hade ju såklart ringt henne, men nu var det för sent
han kan inte säga nej, men han kunde hört av sig då han fick buden, är det ett stort krav man kan ha som spekulant?
jag fick ju höra hans meddelande för sent också, efter klockan 12.
det var ju mitt fel, jag hörde det typ klockan 13.
då var huset redan sålt kan man säga, inga mer bud efter 12.
tycker ni verkligen inte att det är fel av en mäklare att säga på söndagen att HAN ska höra av sig, sen bemödar han sig att ringa nån timme innan den tar slut?
jag tycker det är jättefel, min kille med!!!!
det har ju budats en massa, så varför ringde han inte????
jäkla gubbe! usch vad besviken jag är!!!!!!!
vill man verkligen ha ett hus, ja då ska man vara tillgänglig 24h/7 och själva ringa hela tiden.
men man litar ju ändå på att mäklaren talar om alla bud som han får in, när han säger att han ska ringa runt till alla, alt skicka sms, inte att den går ut dagen efter och han hör av sig nån timme innan.
jag säger som nån annan, jag som säljare hade sparkat denna!
tycker inte säljarna ska BEHÖVA BETALA för en sån pass otrevlig och oengegerad människa, eller hur??
jag har fått sms från mäklare där jag inte ens gått på visning "högsta bud just nu xxx"
vissa är verkligen trevliga, och har omvisningar och ställer upp det är uppskattande.
det kanske är en bristvara?
vi vill verkligen ha ett sommarhus nu till sommaren.
det har vart nära två gånger för kontrakt.
första gången var vi högstbjudande, men precis innan kontraket ville säljaren ha 60.000 mer, då blev svärmor irriterad och inget köp blev det.
(det var lite över utgångspriset)
andra gången drig hon sig ur pga olika orsaker, vi blev jättebesvikna jag och sambon.
vi vil dela med svärmor, det är inte oss emot, även om vissa kanske tycker att det är fel.
nu får vi se hur det blir, kanske ska vi köpa ett hus av min pappa.
tack för allas åsikter i denna tråd!!!!
jag hoppas att ni får trevligare mäklare den dan ni kanske ska sälja eller köpa nåt