• Anonym

Träffade min egen pappa på knullkontakt.se

Idag när jag kom hem från jobbet satte jag mig vid datorn och surfade lite. Kom in på en sexsida knullkontakt.se och kom i kontakt med en lite äldre kille. Vi pratade ett tag tills jag förstod att det var min pappa. Va fan, är han otrogen mot min mamma?

Hur ska jag göra nu? berätta att jag vet att det är han eller ?

• Svar på tråden Träffade min egen pappa på knullkontakt.se
  • Anonym

äckligt.säker på att det är din pappa då?

• Anonym
    Anonym skrev 2008-04-24 13:35:15 följande:
    äckligt.säker på att det är din pappa då?

Ja allt jag frågade stämde med honom och om man läser på hans sida så fattar man att det är han om man känner honom..

Alltså han stötte på mig tills jag kom på vem det var då slutade jag skriva med honom.

Men han visste ju inte att det var mig han skrevv med.

• Anonym

TS:
    Har du pojkvän/sambo själv?

• Anonym

Nej jag är singel

• Spicy woman

Hoppas verkligen inte. För då är ts lik sin pappa.

• Anonym

Men alltså, han kanske inte är otrogen bara för att han är medlem där.. Han kanske bara var lite intresserad av vad man kan hitta? Nu vet ju inte jag hur ni snckade med varandra men men..
    Ta och prata med din pappa först.. men inte genom sajten utan face 2 face.

Om han förnekar det så vet han iallafall om att du vet om det.

Kan ju iof vara lite pinigt att själv erkänna att man har surfat på den sajten till sin pappa..

• Anonym
    Spicy woman skrev 2008-04-24 13:39:30 följande:
    Hoppas verkligen inte. För då är ts lik sin pappa.
    Jag är singel vad ska jag annars göra på kk?
  • Anonym (Nja)

Nja, jag vetefan, jag tycker nog du ska ligga lågt ist. Om du skulle ställa honom mot väggen och avslöja att det var dig han skrev till tror du inte att det skulle bli komplicerat att inte låtsas om ngt när ni träffas i fortsättningen, och dessutom inte avslöja er för din mamma?

Om du måste säga ngt säg hellre att du vet vad han sysslar med...en väninna till dig kom på vem flörten var och att du skämdes som fan...och va ska mamma säga om det kom fram till henne??

Svar på tråden Träffade min egen pappa på knullkontakt.se