• Skruttis

Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????

Jag hade nidis i min första graviditet. Då var det rosa på pappret under en dag, inget mer. Det sägs att blödningen ska vara rätt sparsam och under kort tid.

Hade rosa för pappret för ett par dagar sen igen...och hoppas såklart på en nidis även denna gång, men isf var den väldigt tidigt. Har BIM 14/10 Förvånad

• Skruttis

Glömde säga...i första grav. hade jag så ganska exakt en vecka efter ÄL.

• Skruttis
    Frulle skrev 2010-12-01 16:10:13 följande:
    Jag sitter och funderar på om det är en nidblödning jag har.
    Har inte haft minsta lilla pms symtom och att det var rött på pappret och på trosskyddet kom som en total överraskning. En liten blödning i förrgår och en liten blödning i går kväll. Det är lite rosarött på pappret men inget mer. Och i vanliga fall har jag riklig mens så det är "sig inte likt" alls.

Vill, men vågar inte riktigt ta ett test.. Fick ett MA i september och vågar inte riktigt hoppas att det skulle kunna vara en frulle på g igen...  Så länge jag/vi inget vet - så kan vi inte mista något.. (korkat  -  jag vet..)
    När är BIM? En nidblödning kommer ca en vecka före BIM...så är det nära BIM så låter det tyvärr inte så troligt!
    *Dotter -08, skrutt i magen med BF 18/7-11 *
  • Skruttis
    fröken Morris skrev 2010-12-01 19:21:07 följande:
    Jag fick vad jag trodde var en mensblödning 1 dag innan bim. När det slutade blöda efter ca 2,5 dagar så testade jag - positivt! Mao fick jag nidblödningen i v 2+6 och testade positivt v 3+1. Nu är jag i v 21+4.
    Men när man är på BIM är man ju på 4+0?! Man räknar ju första dagen från senaste mens...
    Frulle skrev 2010-12-01 21:16:00 följande:
    BIM är ca om en vecka. Gick till apoteket och köpte ett test.. Har inte gjort det än. Får väl se om jag "törs" i morgonbitti.
    Låt det gå iaf 4-5 dagar från blödningen, annars kanske det är slöseri med dyrt test!
    *Dotter -08, skrutt i magen med BF 18/7-11 *
Svar på tråden Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????