• tossan

Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????

Hade oxå typ nå liknande ni idag. Va på toa imorse och då rann de ut lite och sen dess har de inte varit mera. Va bombsäker på att mensen va 8 dagar tidig. Enda tills ja frågade en kompis om hon haft liknande och sa att de kan va nidis. Så nu hoppas ja att de är så då vi försökt i 7 månader nu utan resultat.

• tossan

Håller tummarna för er! 13 månader känns nog jobbigt. Tycker själv 7 känns länge.

Har oxå hört att de är ovanligt med nid. Men vi kan ju hoppas att vi är den lilla procenten ;)

Har bim den 22. Du?

• tossan
    Lexiie skrev 2014-01-14 21:06:23 följande:
    Det kan vara påfrestande hur långt tid det än tar :) Går jag efter appen så imorgon, går jag 14 dagar efter äl så igår xD

De är sant :)

Åh! När tänker du testa då :)
  • tossan
    Lexiie skrev 2014-01-14 21:33:27 följande:
    Tänkte testa imorgon bitti om jag inte har för brått upp då jag går upp alldeles för tidigt och vill helst dra kvar i sängen till det är nästan för brått haha  om inte så lär det bli till helgen men hoppas på imorgon 

Spännande! Håller tummarna :)
  • tossan
    Lexiie skrev 2014-01-14 23:27:19 följande:
    Tack! Håller tummarna för dig med om 8 dagar ^^ har ni barn sen innan? :)

Va nog min mens som kom 1 v innan den ska. Ha aldrig gjort det sen den blev regelbunden igen efter ppiller stoppet.. Blir arg, ska ringa bm idag. Nä de är första vi försökt med :) SJ?
Svar på tråden Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????