• Lady198608

Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????

Jag puffar upp denna tråd! Det är så att jag är rätt säker på att jag hade äl i helgen. Flytningarna, äl-testet och min lilla app tydde iaf på det ;) Men idag, fyra-fem dagar senare, kom mensen! Kan mens komma så tidigt eller ska jag våga hoppas på en nidblödning?

• Lady198608

Blödningen beter sig exakt som min mens brukar göra :) Väldigt riklig i början, jag har bytt tampong flera gånger idag. Känns så skumt bara när jag hade äl för bara några dagar sen liksom.

Lexiie skrev 2014-03-21 15:05:32 följande:
    Är du säker på att det var mensen då? :)

• Lady198608

Har mailat med två barnmorskor nu. Den ena trodde det var en vanlig mellanblödning, den andra att ägget kanske aldrig lossnade och därav mensen. Fick numret till fertilitetsklinik så jag ska ringa så fort vi kommer in i april månad för då har det gått ett år :(

• Lady198608

Väldigt skumt, jag håller med! Jag får alltid lite ont i ena bröstet vid äl som släpper direkt innan mensen kommer. Bröstet gör fortfarande lite ont nu fast jag blöder för fullt. Kroppen jävlas med mig känns det som! Får testa nästa helg som sagt.

Lexiie skrev 2014-03-22 21:17:07 följande:
    Vad skumt ändå om det skulle vara mens.. det skulle kanske kunnat vara nid :( om du inte får vanlig mens om någon vecka är det kanske värt att ta ett test? 

Svar på tråden Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????