• jamex

McDonalds

jag slutade äta på MacD efter jag läst boken SuperSize me. Brrrrr. Fast där skriver han iof att svenska MacD är bland de bättre. Kan tänka mig att dricka kaffe där, o ta en paj till.

• jamex
    ludenben skrev 2008-04-25 16:37:53 följande:
    men hallå?? skulle de ljuga då eller?? de filtrerade den men det är ändå äckligt. Oavsett om de skulle byta olja varje dag skulle inte fräshare att äta där ändå. Feta pommes och kladdiga hamburgare. Mat för grisar. Ska det vara hamburgare ska man göra de själv hemma med hemmagjorda biffar.
    Läs den boken jag pratade om så får du så mnycket vatten på din kvarn att den svämmar över :D Det han skriver där är ibland rent vidrigt. Brrrrrr! Det är inte ens mat som de serverar utan en flock tillsatsämnen och en liten skinnslamsa mellan ännu mer tillsatser,konserveringsmedel o färgämnen. Innan tillsatte de NÖTKÖTT (inte i bitar utan som smaktillsats) till pommesen för att de skulle vara goda! Indiens hinduer blev inte överlyckiga när det kom ut, de raserade ett MacD med bara händerna----
  • jamex
    SchumiFerrari skrev 2008-04-25 16:42:28 följande:
    Nu var ju faktistk TS fråga VAD äter du på McDonalds.. Inte ÄTER du på McDonalds..
    Känner mig träffad.Ursäkta TS; ska inte görs så mera. menar det uppriktigt. Belv lite väl exalterad där.. Hrm.. Förlåt.
Svar på tråden McDonalds