Inlägg från: ludenben |Visa alla inlägg
  • ludenben

McDonalds

inget för allt är så äckligt. undrar hur folk kan äta den så kallade maten. Vet ni att de nästan aldrig byter frityrolja till pommesen?? Kan inte fatta hur man kan känna sig fräsh när man äter där...

• ludenben

min kille var på mc donalds i 2 veckor, sen hade han tröttnat. Han sa att det verkligen inte är så ofta som varannan vecka.

Winnertaco skrev 2008-04-25 16:28:56 följande:
    Nästan aldrig? Varannan vecka, är det nästan aldrig?Skulle dock gissa på att de flesta pizzerior har sin olja i typ ett år...För övrigt så är Big Mac och cheeseburgare absolut godast!
  • ludenben

ja han frågade....

Winnertaco skrev 2008-04-25 16:31:17 följande:
    Allt är väl relativt, men de flesta andra restauranger byter betydligt mer sällan än så!
  • ludenben

men hallå?? skulle de ljuga då eller?? de filtrerade den men det är ändå äckligt. Oavsett om de skulle byta olja varje dag skulle inte fräshare att äta där ändå. Feta pommes och kladdiga hamburgare. Mat för grisar. Ska det vara hamburgare ska man göra de själv hemma med hemmagjorda biffar.

Winnertaco skrev 2008-04-25 16:33:36 följande:
    Ja, men vem frågade han? Nån som verkigen visste eller en trött medarbetare som egentligen inte har någon insyn? Att det sedan fuskas på en restaurang betyder ju inte så mycket... Oljan kan även hålla sig fräsch betydligt längre om man sköter den, filtrerar den och tar bort rester varje dag och så!
  • ludenben
    men vad äckligt!! jag tänker inte läsa den för jag skulle spy.
    jamex skrev 2008-04-25 16:41:39 följande:
    Läs den boken jag pratade om så får du så mnycket vatten på din kvarn att den svämmar över :D Det han skriver där är ibland rent vidrigt. Brrrrrr! Det är inte ens mat som de serverar utan en flock tillsatsämnen och en liten skinnslamsa mellan ännu mer tillsatser,konserveringsmedel o färgämnen. Innan tillsatte de NÖTKÖTT (inte i bitar utan som smaktillsats) till pommesen för att de skulle vara goda! Indiens hinduer blev inte överlyckiga när det kom ut, de raserade ett MacD med bara händerna----
  • ludenben
    då är mitt "inget alls" utan vidare kommentarer...
    Hanah skrev 2008-04-25 16:45:29 följande:
    Haha, ja visst är det konstigt vad folk måste tjafsa om?!Jag frågade VAD tycker du om på McDonalds, är inte intresserad av kommentarer från folk som inte äter där...
Svar på tråden McDonalds