Unga mödrar, se avsnitten. (:
Man ska egentligen behöva abonemang på alla avsnitt, men ibland blir det fel på deras hemsida och man kan se det gratis.
5 dagar kostar 19 dkk, inte så hemskt iaf..
Man ska egentligen behöva abonemang på alla avsnitt, men ibland blir det fel på deras hemsida och man kan se det gratis.
5 dagar kostar 19 dkk, inte så hemskt iaf..
Haha, precis så var det! :-P
jo, i början är de flesta kring 20..
Nu här i de senare säsongerna kommer det fler under 18.
Det som irriterar mig är att de bara väljer tjejer med problem.
Vet flera tjejer som inte fått vara med för att de har det för bra ställt, både ekonomiskt och inom familjen..
Och NEJ, alla är inte så i Danmark
Barnakär
Ja tyvärr är det ju så.
Jo precis. Man "vill" inte se på tv att de har det bra, allt fungerar perfekt med pengar och familjen och de är bara såååå lykliga.
Vi ser hellre på någon vi kan förargas över, att de röker när de ör gravida, kanske inte riktigt har styr på hur ett barn ska äta och får barn efter barn "för att de glömde skydda sig"..
(Jo, det kommer en tjej i en senare säsong som har som mål att få 4 barn innan hon blir 23. Kan även tillägga att hon lyckas )
Men jag tycker att det är så tråkigt att folk dömmer dessa tjejer/familjer efter vad de ser på tv. Programmen är SJÄLVKLART vinklade!
Kan dra som exempel att hon Christina med sonen Lucas blev anmäld till "soc" av en som har sett programmet och reagerat utifrån de korta stunder i veckan de får se dem.
Det är även en i en senare säsong son blir anmäld för bidragsfusk.
(Visserligen var det väl rätt då hon faktiskt HAR fuskat med det.)
Men oj, nu tog vi visst TS tråd och gjorde det till en helt annan diskution än ämnat var :-P
Förlåt TS!
Jo de flesta är lite underliga. Bente satt ju och rökte mellan värkar hon knappt kunde hålla sig upprät av!
Visst, folk röker generellt sett mer i Danmark än Sverige.
Men långt de flesta slutar när de är gravida och röker inte inne när barnet fötts.
Men som vi redan konstaterat, det ger väl "bra" tv -suck-
Jag tycker jag har mer liv nu än när jag inte hade barn!
Förr var jag ute o gjorde ingenting, träffade kompisar oh så.. Det kan jag göra nu med, förutom det att jag har ett litet vedhäng med som också behöver uppmärksamhet
Han somnar ändå tidigt på kvällen och efter det så gör jag ju vad jag själv vill i princip...