• Anonym (fult)

Jag har en onormalt stor rumpa

Jag tycker min rumpa är för stor. när jag tränade som mest fick jag slank och fin kropp men rumpan bestod. bara den gjorde att mina byxor uppgick till storlek 44 trots slank och fin midja och små höfter. Hur skall jag få bort den?

Vad kostar en fettsugning på rumpan??

• Svar på tråden Jag har en onormalt stor rumpa
  • Bongobongo

Ingen aning. Men jag tänkte lite klämkäckt säga "grattis!" Att fettet samlar sig på rumpan är inte bara positivt ur hälsosynpunkt, det är även betydligt snyggare än alla andra former, tycker jag.

Själv är jag visserligen smal men väldigt fyrkantig med nästan ingen midja alls. Jag önskar jag hade en figur som din!

• Anonym (Svanslös)

Ja, för mig försvann den lilla rumpan jag hade när jag fick barn Skulle gärna ha en Lopezrumpa istället för min killstjärt! Dessutom tycker många killar (bla min killkompis) att det är snyggt med lite höfter.

• Anonym (fult)

Huj tror ni skulle tänka annorlunda då det är byxköpardags. Finns inga byxor som är gjorda för oss med stor rumpa men smal i övrigt.

• Anonym (fult)

Ingen som har en aning om pris på fettsugningen, på ett ungefär alltså??

Kanske ett bra träningstips att minska rumpan in bara bli fastare för det minskar så lite

• Anonym

Det är snyggt med lite rumpa

• Anonym (Suss)

Jag känner igen mig, TS!
    Tycker visserligen att det är OK med "den formen" jag har - men håller med om att det är helt hopplöst att hitta byxor. Lösningen för mig har blivit att jag ofta har kjol eller klänning. Det får jag ofta komplimanger för... att det är fint och "kvinnligt".

• Tjomsan

när jag var "lite större" så hittade jag mycket snyggt hos ett märke som hette Simple Wish, det ska tydligen vara B-Youngs "plus size"-kläder.

• Anonym (fult)

nackdelen med större storlekar är att dom inte passar i midja eller ben. Framtill magen ser det pösigt ut och benen ser ut som clownbyxor. Då får jag sy in varje par byxor jag köper

• Bongobongo

Jag fattar att det är jobbigt. Men det är ju faktiskt kläderna som ska passa dig, inte du som ska passa kläderna.

En bra skräddare är billigare, hälsosammare och snyggare än en fettsugning...

Svar på tråden Jag har en onormalt stor rumpa