• Funny

Baddräkt för gravida

Hej!

Jag ska börja på vattengymnastik på måndag men kan inte hitta någon baddräkt för gravida. Ha letat och letat i affärerna men icke...
    Min gamla baddräkt får jag inte plats i längre hur mycket jag än pressar.

HJÄLP!

• Svar på tråden Baddräkt för gravida
  • Vilda Tiger

Jag köpte min på www.4mom.se Den har kors i ryggen och kostade 199, om jag minns rätt. Min vattengympa börjar 5 maj Det fanns inte en suck att jag skulle kunna använda några av mina vanliga badkläder. Dem växte jag ur redan i v 15...

• elinville

Jag köpte en baddrakt på Lindex i en strl större änv ad jag brukar ha och kunde ha den hela tiden

Maja 070703
  • Sencha

Jag såg på HM för några veckor sedan. Hängde tillsammans med övriga mammakläder.

Son född 2004; BF 11 juli
  • Jag o mina killar

jag hittade ingen som jag gillade när jag var gravid så jag använde bikini

Har du inget vettigt och säga, så säg inget alls
  • Speedway

Jag hade en badräkt på ett badhus häromdagen, en vanlig alltså, jag har ganska stor mage nu i vecka 20 såg ut som en stoppad korv Visste inte att det fanns mammabadräkt faktiskt.

• Acnaib

HM Har badkläder för gravida, både bikini och baddräkt. Kollade senast igår *ler*

• Funny

Tack för alla tipsen. Tog bikinin idag på vattengympan. Det visade sig att de övriga i gruppen också körde med bikini :)
    Men jag kan inte hjälpa att det känns lite naket...

Ska nu ta mig en titt på HM igen och även spana in länkarna ni skickat.

Tack igen!

• mum to be april

köpte på www.lovelymama.se som jag hade på vattengympan! många hade ju också bikini... spelar ju inte så stor roll när man är bland massa andra stora magar!!!

• Annahoj

Du kan ta min! Jag har inte använt den och ska föda om en vecka. Jag bor på Kungsholmen i Stockholm.

• kakan111

Jag har sett badräkt på babyland och barnenshus

Svar på tråden Baddräkt för gravida