Äter du snabbt eller långsamt?
Jag äter sååå jävla långsamt. Hinner inte äta min lunch på de 30 minuter vi har på jobbet.
Jag äter sååå jävla långsamt. Hinner inte äta min lunch på de 30 minuter vi har på jobbet.
Vad gör du när du inte äter då?
Eller tuggar du hela tiden?
Skulle vilja säga mellan. Men i ärlighetens namn tror jag att jag äter alldeles för snabbt... ![]()
Är alltid sist varje måltid! Äter jag snabbare får jag så jäkla ont i magen. Min fd sambo jobbade förr i krogbranchen och jag hann inte ta min första tugga förrän han hade ätit upp. Och det var ju inte stressande
Alldeles för snabbt.
Skulle klara av att ha 15 minuters lunch med råge istället för dom 30 vi har.
Snabbt.
Jag tycker ofta att det är så vansinnigt tråkigt att äta!
O gör man det snabbt så slipper man sitta där o "lida" sen...
Jag har perioder då jag äter snabbt men annars, i vanliga fall äter jag nog rätt långsamt.Magen mår hur som helst bäst av att man äter långsamt
FÖR snabbt.
Skittråkigt att stå och laga mat i 30 min-1 timma och sedan äta upp det på 5 minuter.
Toksnabbt tyvärr. Måste nog skärpa mig... Men det är klurigt när man är uppe varv för att hinna med allt att bara sätta sig och slappna av och äta lugn och sansat.
Snabbt, eller kanske tom väldigt snabbt.
Är nog lite yrkesskadad, är lärare på en särskola och vill man ha i sig mat är det bäst att äta den så snabbt som möjligt för man vet inte när man måste "rycka ut"...
Lagom snabbt för att det inte ska bli en plåga för andra att sita och vänta.