Äter du snabbt eller långsamt?
Jag äter sååå jävla långsamt. Hinner inte äta min lunch på de 30 minuter vi har på jobbet.
Jag äter sååå jävla långsamt. Hinner inte äta min lunch på de 30 minuter vi har på jobbet.
Det beror på.. men jag svarade mellan.
jag äter långsamt. Är alltid klar sist med hälften kvar på tallriken.
Sjukt långsamt, alla klagar på det.
Snabbt. Jag typ kastar i mig maten. Not so hälsosamt, men jag har oftast inte ro att sitta ner och äta långsamt.
Jag har hört (det ryktas på stan...) att hur man äter även gäller när man har sex. Typ, snabbt, långsamt, njutningsfullt, slafsigt. Men det är kanske en annan tråd.
Snabbt - för det passar mig. Har en timmes lunch och är klar på 10-15 minuter (inkl. värmning av maten)
Mellan tror jag. Beror ju även lite på vad jag äter och om jag ska göra någonting annat på lunchen.
Snabbt. Kanske FÖR snabbt.
Jag äter nog lite för snabbt för vad som är bra.
Men har alltid gjort det så det är svårt att sluta
Ibland kan man nog tro att jag inte sett mat förr ![]()
Jag äter långsamt och är den som blir sist klar oftast.
Äter ganska långsamt. Man ska ta sig tid att äta lugnt och förhoppningsvis njuta av sin mat.
Usch jag äter på tok för snabbt, kastar i mig maten på högst 5 minuter! Har alltid ätit upp långt före alla andra! men jag vet inte varför, rädd för att maten ska kallna kanske ;)
Snabbt som fan. Har jobbat inom restaurang hela mitt liv och där får man kasta i sig om man nu skall hinna äta alls.
Och nu har jag barn och då gäller samma sak.
Snabbt vi har bara 15 min rast. Om man jobbar skift inom industrin har man oftast 12min+18min eller 2 15min raster
Snabbt, tyvärr
Sen sonen började äta med oss, så försöker jag tänka på att äta långsammare.