• Anonym

Gravid och en obeskrivlig trötthet- Normalt??

Jag är gravid med mitt andra barn, i v.7. jag är så trött...käns som om jag sprungit maraton 1 vecka i sträck. Jag har inte för mig att jag var sådan med min son, beror det på graviditeten eller har jag kanske någon infektion i kroppen som spökar? När fösvinner tröttheten? Jag har heller ingen växtvärk alls denna gången medans jag hade jätteont med sonen i början, är det också normalt? Däremot gör brösten jätteont denna gången och jag kissar hela tiden.

• Svar på tråden Gravid och en obeskrivlig trötthet- Normalt??
  • Mickis74

Låter alldeles normalt...

• Anonym

Ok, vet du hur länge det håller i sig??

• Anonym (....)

Jag var så trött fram till ca v16. Det är hemskt och vara så trött. Kunde somna nästan var som helst.

• Mickis74

Hur länge det håller i sig.....individuellt som allt annat...vissa är trötta hela tiden, andra bara i början och vissa till och från under hela graviditeten.

• Mickis74

Min trötthet har kommit och gått hela tiden...

• Anonym

Så jobbigt när man har en livlig 2 åring och pluggar jaja man får väl kämpa på då. Trodde att det kanske kunde varit en infektion för jag har varit muntorr ett tag n u och har ont i tänderna på kvällarna men jag ska ringa tandläkarn imorgon. men detta är säkert graviditetshormornerna...

Svar på tråden Gravid och en obeskrivlig trötthet- Normalt??