Han visar noll intresse i graviditeten, blir så ledsen. Fler som har det som jag?
Är så ledsen och less på allt vad min sambo heter just nu. Borde väl inte vara förvånad egentligen då han var likadan förra gången men hade ju hoppats att han skulle visat lite intresse den här gången iallafall.
Han verkar inte bry sig alls känns det som.
Fick tvinga hono förra gången att känns på magen och hade gett mig fan på att inte göra det den här gången men här en kväll när det sparkade som värst la jag dit hans han och sa känn men så fort jag släppte hande rök han bort den och mumlade lite att det sparkade. Frågade varför han inte vill ta på den och fick bara till svara inte för nån anledning alls.
Han förljer inte med till BM alls nu och väljer att stanna hemma dom gånger jag fått åka på koll till förlossningen. Det sårar mig att han inte visar att han bryr sig om mig och magen alls. Han fattar inte hur trött och ont jag har utan när jag brister i gråt kan han titta på mig och säga men lägg dig och vila då men han skulle inte trösta, massera eller ta över det jag håller på med. Får blickar som jag kanske tolkar fel men det känns som att dom säger, vad du gnäller.
Jag vill också ha en man som tar på magen, verkar stolt, bryr sig om mig och bebisen.