Hur onanerar du som är tjej?
skulle vara intresant och veta hur alla gör.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-27 20:36
Jag tror att det varierar ganska mycket hur alla gör
skulle vara intresant och veta hur alla gör.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-27 20:36
Jag tror att det varierar ganska mycket hur alla gör
Oftast bara med fingrarna..
Hur gör su själv?
dildo har jag aldrig gillat det varierar hur jag gör men jag ligger mest
duschstrålen. snabbt oväldig effektivt
Jag tycker också att det är bra att gnida sig mot en kudde eller nåt annat man blir så trött i fingrarna annars:)
Vibrator, eller fingrarna och en schysst p-film. Skulle gärna kunna komma med fingrarna utan att se film men det går tyvärr inte.
med fingrarna...
Med vibrator mot klitoris.
jag använder fingrarna,smeker klitoris men tycker inte om att stoppa in något när jag gör det själv.Tycker att det är fruktansvärt skönt att smeka bröstvårtorna samtidigt,då kommer jag riktigt snabbt
Jag kan inte fatta hur ni kan fixa en orgasm med bara fingrarna?
har ni gått skola för det?:)
Jag har testat så många gånger men inget händer.
blir knappt blöt.
Ne tacka vet ja dildon ducshen el mannen;)
Jag brukar använda fingarna eller stå u duschen med duchmunstycket och strålen mot klitoris.
annars så funkar en nice p-film och dildon fin fint.
dildo, fingrar med eller utan p-film
Ja, fingrar är väl det bästa, dildo kör jag aldrig med, då jag fan inte kan komma med vaginal orgasm. Kör fingrar mot klittan o kommer oftast med det samma!
Kan inte förstå de jävlarna som kommer med dildon eller mannens kuk, faktiskt, jag har aaaldrig gjort det, men längtar var eviga dag tills den stunden kommer.
Jag har aldrig fattat duschmunstyckegrejen?
Det kittlas ju bara så benen viker sig (bokstavligen, jag kan inte stå om någon petar på min klitoris) Hur gör man???
Jag "fingerknullar" mig själv. ELler tar dildo eller schampoflaskan...
Tar jag hårdare stråle blir jag medvetslös (eftersom benen viker sig av denna...)
Hur känsliga är folk? Är det bara jag som börjar orma mig om någon är mitt på klitoris? Jag flippar för att det killar så.
enbart mr Dolfinger-funkar kanon. är dock riktigt nybörjare trots 37år, aldrig varit intresserad. Min man blev jättelycklig när jag lyckades få till det på egen hand. Åh, vi måste fira detta, grattis. När får jag vara med? ( som en dreglande hund...)
Genom att gnida fingrarna mot klitoris. Ibland använder jag något som jag låter glida in och ut ur mig (t.ex. en gurka med kondom) samtidigt men det är alltid själva klitorisstimulin som får mig att komma. Det kan gå snabbt när jag gör det själv, kanske 30 sekunder. Men ofta är det skönare att hålla på lite längre.
Men det är ofta själva fantasierna som gör att jag kommer, förutom att jag stimulerar klitoris! Åhhh, dessa underbara fantasier...
Det brukar bli fingrarna mestadels.. Jag brukar ligga på mage och ta båda mina händer och använder då ena handflatan och knider mot klitoris medan jag har fingrarna lite in i muttan. Den andra handen har jag mest där för trycket... så det blir lite hårdare tag. Det är så skönt, och jag kommer på några sekunder... Jag älskar kolla på porrfilm (själv)... men jag brukar komma rätt snabbt och efter jag gjort det tröttnar jag hehe...