• Anonym

Hur onanerar du som är tjej?

skulle vara intresant och veta hur alla gör.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-27 20:36
    Jag tror att det varierar ganska mycket hur alla gör

• Svar på tråden Hur onanerar du som är tjej?
  • Anonym (träning)
    Anonym skrev 2008-04-28 23:53:06 följande:
    Jag har aldrig fattat duschmunstyckegrejen?Det kittlas ju bara så benen viker sig (bokstavligen, jag kan inte stå om någon petar på min klitoris) Hur gör man???Jag "fingerknullar" mig själv. ELler tar dildo eller schampoflaskan...
    Kanske siktat du på fel ställe eller med för svag stråle?
  • Anonym

Tar jag hårdare stråle blir jag medvetslös (eftersom benen viker sig av denna...)

Hur känsliga är folk? Är det bara jag som börjar orma mig om någon är mitt på klitoris? Jag flippar för att det killar så.

• Anonym (träning)
    Anonym skrev 2008-04-29 00:04:30 följande:
    Tar jag hårdare stråle blir jag medvetslös (eftersom benen viker sig av denna...)Hur känsliga är folk? Är det bara jag som börjar orma mig om någon är mitt på klitoris? Jag flippar för att det killar så.
    Ingen får vara mitt på klitoris, det är klitorishuvan/kappan som jag rör vid.
  • Anonym (gurkan)

ohhh.. jag använder mig av en gurka..
    den är så där kall och raspig så bara tanken på den gör mig stenkåt...

tips dock, låt den inte ligga i kylen utan i rumstemperatur, annars blir den föör kall...

• Anonym

enbart mr Dolfinger-funkar kanon. är dock riktigt nybörjare trots 37år, aldrig varit intresserad. Min man blev jättelycklig när jag lyckades få till det på egen hand. Åh, vi måste fira detta, grattis. När får jag vara med? ( som en dreglande hund...)

• Anonym (Ida 35)

Själv i duschen eller musduschen vid toa. Men vill helst bli pullad av gubben

• Mandi74

Fingrarna eller min rabbit.. Mr rabbit är bäst.

Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • Zimlis

Har en dolphin - *me like* vibrerar järnet Ska köpa nått nytt snart - med vibrator - är en riktig vibratornörd

• Mandi74
    Zimlis skrev 2008-04-29 12:40:03 följande:
    Har en dolphin - *me like* vibrerar järnet Ska köpa nått nytt snart - med vibrator - är en riktig vibratornörd
    Haha.. det är skönt när det vibrerar lite.
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
Svar på tråden Hur onanerar du som är tjej?