• Venus

Jag är numera godkänd äggdonator

Jag blev godkänd som äggdonator idag
    Känns skönt, nu släppte den stenen från mitt bröst...

Tydligen var jag redan godkänd innan jag kom till kuratorn idag
    Men eftersom det är ett måste enligt svensk lag att träffa en kurator så var jag där idag

Till hösten kommer de kontakta mig så får vi se var när och hur allt kommer ske

Kommer under dagen idag att uppdatera min dagbok för den som vill läsa om dagens möte, och det tidigare mötet...

Kram på er alla därute

• Svar på tråden Jag är numera godkänd äggdonator
  • isop

Sahlgrenska stänger efter midsommarhelgen och öppnar runt 8 augusti igen.

• Mirrabus

Venus--- va kul även jag ska donera till hösten, var meningen förra hösten men det kom en liten bebis i vägen! Lycka till

• Mirrabus

LJF: de har stängt på Sahlgrenska under sommaren öppnar åter i augusti

• Mirrabus

Ja det ska bli härligt att få dela med sig, vet att om jag själv hade varit i en sån situation så hade jag varit glad om jag fick möjligheten att iaf bära barnet och föda det
    Tycker de är underbar där uppe, vad tycker du?
    Kram

• Hjärtapåtråd

Venus: jag har inte läst din dagbok. Står det ngt där om din sambo/mans reaktion på din donation. Om du har ngn sambo/man då förstås.

• Venus

Hjärta, Nej min sambos reaktion står inte med däri
    Men det beror helt och hållet på att han inte har någon direkt reaktion på det hela...

Eftersom jag redan hade bestämt mig när jag träffade honom för över 3 år sedan så har han levt med den vetskapen hela denna tiden...
    Hade han inte godkänt detta så hade han sagt det vid det här laget, men jag får bara positiv respons från honom...

Det han är mest orolig över är att min sexlust inte ska vara densamma under tiden

• Fiaflopp

Ville bara tala om för er hur värdefulla och underbara människor ni är...ni är guld värda!!
    *gråter då jag läser*

Svar på tråden Jag är numera godkänd äggdonator