• Roisin Dubh

Anfäkta och anamma

Om jag säger att detta är mitt 40 000:e forumsinlägg, så svarar du...?

Klistra in känsla ►
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 01:03
    Länge leve Kapten Haddock!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anfäkta och anamma
  • crimson

eller, shit pommes frittes!!!

• Fluffguf

Jag säger att du borde skaffa dig en hobby och ett riktigt jobb

• listo

Gråsuggor och dreglande paddor. Nu är du totalassimilerad i FL... grattis... tror jag.

OBEY ME - and your life will be easier
  • Wilowa

Bomber och granater!

Fast jag är inte så långt efter! Jag har 32359 och har bara varit medlem i ett år och nio månader! Med tanke på det så är jag nog snart ikapp dig. Ja såvida jag inte hinner skaffa mig ett liv före dess!

• W W
    Einstein skrev 2008-04-28 07:13:39 följande:
    Bomber och granater! Fast jag är inte så långt efter! Jag har 32359 och har bara varit medlem i ett år och nio månader! Med tanke på det så är jag nog snart ikapp dig. Ja såvida jag inte hinner skaffa mig ett liv före dess!
    My mind wanders, and sometimes leaves completely.
  • Roisin Dubh
    Fluffguf skrev 2008-04-28 01:58:49 följande:
    Jag säger att du borde skaffa dig en hobby och ett riktigt jobb
    Räcka ut tungan
    Klistra in känsla ►
  • Roisin Dubh
    Einstein skrev 2008-04-28 07:13:39 följande:
    Bomber och granater! Fast jag är inte så långt efter! Jag har 32359 och har bara varit medlem i ett år och nio månader! Med tanke på det så är jag nog snart ikapp dig. Ja såvida jag inte hinner skaffa mig ett liv före dess!
    Ingen risk. FL håller dig i ett järngrepp. Det finns t.o.m. sensorer och filter som träder in och ökar på FL-intensiteten ifall en medlem visar tendenser till att ha ett liv vid sidan av.
    Klistra in känsla ►
  • Wilowa

Roisin Dubh skrev 2008-04-28 09:17:33 följande:

Ingen risk. FL håller dig i ett järngrepp. Det finns t.o.m. sensorer och filter som träder in och ökar på FL-intensiteten ifall en medlem visar tendenser till att ha ett liv vid sidan av.
    Vad bra!
Svar på tråden Anfäkta och anamma