Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita tråden del 8

Godmorgon Vita hem vänner!

Hemma med en liten sjukling idag. Sonen är förkyld och har feber. Hoppas på mirakulös förbättring till kvällen då vi är bjudna på middag!

Jag har fått klartecken av maken, på helgen skall vi åka beställa ett nytt matbord och stolar till huset! = Stor Glädje!

Igår kom han hem överraskandes med en Leandervagga, han är allt gullig ibland maken min! Nu ska jag läsa ikapp!

• knyttis

Önskar alla Skåne&Danmarksresenärer en härlig shopping&umgängesträff!

LinaoMatilda - Mys Mys när ni ska vara på tumis och sov ut! Njut!

CamillaR- Här är det mulet med men hoppas också på att det spricker upp snart! Ha en trevlig kväll!

Vanilj- Hoppas ni har det bra, Lund låter underbart, ser så stämmingsfullt ut när de visar på Tv därifrån!

Happy73- Hoppas babyn kommer strax! Förstår att du längtar nu!

• knyttis
    Tjock kulan skrev 2008-04-30 09:15:18 följande:
    Knytis: Glömde ju, vilken man som kommer hem med leandervagga, de är ju så vackra och sen som grädde på moset, nya matrumsmöbler. Låter som du funnit en riktig pärla till make
    Tack, ja ha är en riktig pärla, för de mesta!

Vanilj- Jag skulle bygga in rören helt klart!

Kaktus - http://www.oliverfurniture.dk/ Har hjärnstopp just nu men kolla leverantörer t.ex via Babylands hemsida t.ex.
  • knyttis

Godkväll!

Här har vi haft en lugn dag. Bakade matbröd tillsammans med sonen på fm, grillade vid lunch och åkte en tur via huset på eftermiddagen. Imorn ska vi ta en tur och kolla in tapeter, Tv, matbord osv Hoppas på en toppendag!

Jea- Roligt med rapport från resenärerna! Ha de så bra! Jisses vad ni måste ha roligt!

LinaoMatilda- Härlig soffa du har! Helt underbart att ni kunde sitta ute så länge igår...otroligt!

Mimma - Hoppas datasituationen löser sig fort! Trist att vara utan men kul att du fått mkt gjort. Vi har just köpt en nu labtopp, den gamla blev trasig i gånggärnen...flitigt använd...kan man säga

• knyttis

LoM - 2 Juni få vi nycklarna! Så endast en månad kvar... Förstår knappt att det är sant, superduperlycklig. De känns som mkt är bra just nu trivs på jobbet, vi väntar smått, har köpt hus och fått göra en massa spännade grejs under våren... Hoppas de fortsätter läääänge!
    Har du barnen hemma nu? Ordningen återställd?

• knyttis

Gokväll i tråden!

Hoppas alla haft en bra fredag! Ska ta och läsa ikapp vad ni pysslat med!

Maken tog ledigt idag... Vi har haft en skön dag med massa inredningsinspiration och shopping med stora plånboken Har varit i CamillaR:s trakter

• knyttis

De blev det som jag drömt om lääänge men inte trodde skulle godkännas av maken. Kosto mucho... Elviras stora matbord och åtta stolar med träsits. De kommer passa utmärkt i nya huset och kommer att utgöra stommen för känslan som jag vill skapa i huset. Tjohoo!

• knyttis

PD77- Vad roligt med moderskapsförpackningen, den har ju verkligen rykte om sig att vara toppen! Massa nyttigt av bra kvalite. Kommer som LoM också från Finland men jag är bosatt i Sverige skulle mer än gärna få lådan ja med! Fina bilder från ert hem, lät härligt med överraskningsbröllop - så romantiskt!

• knyttis

Lom- Ja samma underbara som Lasse har!

Tjock kulan - Inget aprillo... men jag seglar på moln! Handlade med sambon till han som designat möblerna, supertrevlig kvinna! EV möbler är så härliga, gedigna otroligt vackra att vila ögonen på. Köpte även deras soffbord Allt levereras 2 veckor efter att vi flyttat in, supersmidigt.

Svar på tråden Vita tråden del 8