Vita tråden del 8
Men gud! VEM här inne har Spets och snor-bloggen. Vilket hem! Så vackert!
Men gud! VEM här inne har Spets och snor-bloggen. Vilket hem! Så vackert!
LoM: Idag har jag fått moderskapsförpackningen!!!! Har köpt sängklädsel till lådan (i Januari redan
Haha)
För er som inte vet, så i Finland ger staten (eller vad man ska säga) ett startpaket till alla som ska bli föräldrar. Man får MASSOR av kläder och saker. Jag ska lägga in en bild i galleriet på FL så får ni se. Så lyxigt! Och lådan som sakerna kommer i kan man använda som säng de första månaderna, då bebisen vill ha det lite trängre.
De började med det under kriget, då folk var så fattiga och sen har det hängt kvar: Jag är SUPERIMPONERAD!!!
Tjock kulan skrev 2008-05-02 21:16:18 följande:
livet från ljusa sidan skrev 2008-05-02 22:18:39 följande:
Knyttis: Blev så nyfiekn på matsalsbordet ni beställt så jag var in i Lasseslitens blogg och kikade. Verkligen snygg grupp. Jag älskar de stolarna. Kanonfint! Jag antar att du kommer att gå och vänta och vänta på att det levereras. Så ni har köpt hus? Gu, va härligt!
När flyttar ni in? Ursäkta att jag inte har superkoll, är så många här inne.
Knyttis: Så ni ska också ha bebeis!!!! Åh, va härligt! Vilken fin klänning du har på bilden. Din blogg är underbart fin, jag ska genast lägga den i mina favoritlänkar.
Så ni får nycklarna 2:a Juni, men det är ju jättesnart, gu va spännande. Ska bli kul att följa bloggen när ni börjar inreda.
Jag mår toppen (ta i trä) , men börjar känna mig lite tyngre nu, är i vecka 26 och har BF 10 Augusti, men har ganska stor mage redan. Men visst är de härligt att bära runt på sin lill*. Man undrar ju liksom vem det är därinne? En helt ny liten person.
Mildamaränger: Jättefina inköp!
Jag vill se mer shoppingbilder.
Har lite nytt i min blogg: innerligarum.blogspot.com