• Malwa

Vita tråden del 8

Oj vad jag blev förundrad härom dagen när ingen skrivit i tråden!
    Sen såg jag att ni redan gjort en ny och skrivit 23 sidor, det går undan!
    Jaja nu när jag äntligen har hittat er kanske ngn kan tipsa om en fin säng till lill tjejen, får gärna vara en växasäng men det är inget måste! tycker ingen av ikeas är spec fin.

Ramlar man för att man dör eller dör man för att man ramlar?
  • Malwa

Ngn med erfarenhet från halens? hur deras möbler är?
    hittade denna www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=238
    och tyckte den var jättefin, men om de inte är bra så vill jag ju inte köpa!

• Malwa

Oj oj oj, mannen min måste ha feber eller ngt! han ringde nyss och frågade om jag ville åka till ikea när han kommer hem! han hade sett en tv-möbel han ville köpa sa han.
    Det visade sig vara liatorp han tittat på vilket gjorde mig ännu mer förvånad!

Han avskyr ju ikea och alla mina vita saker annars! få se om det är ett trick för att få igenom ngt annat!

• Malwa

Meli- Jag köpte sådana fotöljer i en ljusbeige färg på ica maxi för ett tag sen, gav 149:- för 2st!
    (ikeastilen menar jag)

• Malwa

Hej alla vita vänner, nu var det evigheter sedan jag skrev i tråden, läser dock nästan varje dag.

Sist jag skrev letade jag efter en fin säng till Freja som nu anser sig ha blivit för stor för spjälsängen! (hon blev 2 år 1juli och det enda hon önskade sig var en stor säng).

Sen kom jag ju på att jag hade en gammal säng i garaget så nu håller förvandlingen på att äga rum! Få se om hon blir nöjd med den.

Vill även passa på att gratta till bebisarna som nu har kommit, samt er som nyss fyllt år!

Svar på tråden Vita tråden del 8