Inlägg från: Gosevännen |Visa alla inlägg
  • Gosevännen

Vita tråden del 8

Hoppar in sådär plötsligt, hej på er!

Numberone: tänkte skriva i din gb, men jag var inte inbjuden hos dig, så jag skriver här istället då.
    Om man målar med vattenbaserat lack ex., på betsat trä, smälter betsen liksom och kommer igenom. Antagligen det som sker för dig nu? Oljefärg är väl att rekommendera i det fallet, men jag förstår att du inte kan måla med det nu... Kanske älsklingen kan hjälpa dig?

• Gosevännen
    numberone skrev 2008-05-06 20:25:36 följande:
    Gosevännen:Skall fixa så du kommer in till mig sen i fortsättningen... tack för svaret i allafall....Skall testa på torsdag och se om det blir bättre med oljefärgen då. Jag som tyckte det var en smidig färg att måla med, tji fick jag!! .... Får ha andningsmask på mig för A får minsann inte ta mina projekt ifrån mig
    Tack! Lycka till med målandet! Kul med avgipsning av magen också! Härligt att ha som minne sedan!
  • Gosevännen

mimmi: hu, jag bara ryser när jag läser kommentaren! Går kalla kårar längs min rygg... Anmäl absolut!

• Gosevännen
    mimmamum skrev 2008-05-06 21:09:23 följande:
    Vart finns kommentaren? Hittar inte!
    Under 29 april
  • Gosevännen

Nu hoppar jag in i tråden igen!

Kul att se dig igen Fluffis! Har saknat dig! Även om jag itne skriver så ofta, så läser jag ju tråden hela tiden. Känner bara att jag inte har så mycket att komma med... Hur har du det?

Kajsa: Kul att du är här igen också! Blev lite orolig imorse när jag såg att du var avreggad... Hoppas verkligen att tösen ska bli bra snart, att ni ska få den hjälp hon behöver!! Och du, kalla fötter behöver du inte ha, ni har ju det så fint! Både inne och ute! Kram!

numberone: såå spännande att bebisen fixerat sig nu! Kan riktigt känna hur det pirrar i dig av lycka och förväntan...

• Gosevännen
    numberone skrev 2008-05-14 18:00:45 följande:
    hihi ja det är så härligt! Längtar så himla mycket efter att den lilla ska komma...
    Ja det förstår jag! Hoppas de resterande 2 veckorna ska gå fort!

Kajsa: Hoppas verkligen att strejken tar slut snart, och att ni ska få en akut-tid innan sommaren, det är ju så jobbigt när barn inte mår bra! Håller tummarna för er! Sköt om dig/er!
  • Gosevännen
    numberone skrev 2008-05-14 18:14:11 följande:
    Det gör de säkert, jag har miljoner saker att göra *puh* hur ska jag hinna allt
    Det är att passa på att göra så mycket du orkar och hinner nu då, för sen ska du väl bara gosa med den lilla kan jag tänka mig? Hur blev det förresten med pianostolen du målade?
  • Gosevännen
    numberone skrev 2008-05-14 18:19:48 följande:
    Ja jiiiises vad det ska gosas, har längtat så länge att jag nu knappt kan förstå att det faktiskt kommer en liten bebis till oss...
    Kommer en bild på pallen imorn tänkte jag....Den blev jätte fin när jag väl fick målat med den riktiga oljefärgen
    Så bra att det funkade med oljefärgen! Ser fram emot imorgon då när jag får se pallen!
  • Gosevännen

numberone: Varsågod! Och du, rosa låter jättefint! Grattis! Jag hade en känsla av att det kanske kunde vara en sådan typ inne i din mage

Svar på tråden Vita tråden del 8