Vita tråden del 8

God morgon!
Jag behöver väl inte säga igen att jag är sjuk Det börjar bli mer regel än undantag!
Idag ska jag ringa läkare, fika med en höggravid väninna och kanske kika på byxor(och säkert något finr hem )
Kan säga att vi röjt på torpet så vi har fått en dubbelt så stor trädgård, helt otroligt så de låtit det växa igen! Dessutom stötte vi på två huggormar, lite mindre kul..
Gud vad kul att alla updaterar bloggarna så flitigt, jag har inte så mycket nytt att komma med, ett Ikea-besök och röjning på torpet :-P
Tjock kulan - Ja, jag har ringt och ska prata med läkaren så de får ta lite prover. När febern hade lagt sig den här gången kunde jag inte vara still, låg i buskarna och hostade och snörvlade Sen är det ju så kul när man ser resultatet!
God morgon!
Fick inte mycket hjälp från vårdcentralen på telefon igår, typ ring tillbaka när du är dödssjuk, men så är det alltid på vår vårdcentral... (och jag är inte den som springer till vc i första taget)
Ska röja här hemma idag, vill också ha en trädgård att sitta ute i!!
Min höggravida väninna jag träffade igår fick en liten dotter i natt, så kul!
Peak- Jag blir förkyld minst en gång i månaden och det har varit så i ungefär två år. Sista tiden har det berikats med lite av varje, halsont, hosta, huvudvärk och feber..
Min mammas kusin Gill jobbar som allt i allo (hur stavar man??) hos gänget på Rix morronzoo De pratar om henne ibland
FruPuffen, det var det jag ville göra, men hon tyckte inte det lät som allergi. Kanske får ringa en annan vårdcentral för jag kan inte vara hemma från jobbet varje vecka heller!
Dags att tvätta fönster och byta gardiner!