Inlägg från: Morsan Martina |Visa alla inlägg
  • Morsan Martina

Vita tråden del 8

Jag kikar in här varje dag, men gör inget väsen av mig. Förutom i bloggtråden då.
    Fy sjutton vad tråkigt med kommentarerna i Mimmis blogg. Dom är ju verkligen inte trevliga! Hur orkar man? Jag hade iallafall gjort som MM sa, kollat med blogspot och en polisanmält!

Vilka jättefina bilder MiaMariah!!!

• Morsan Martina

Vilken underbar dag vi har idag. Jag jobbar natt och har precis stigit upp...typ.

Ett tips till alla er som bor nära eller i Göteborg: Läste precis i tidningen att dom har en loppis här i Göteborg, på Heden! 17/5, 14/6, 26/7, 9/8 och 30/8! Det måste ja gå på!

• Morsan Martina

mimmi006: Ja kollade igenom inställningarna i blogspot, och så vitt jag kan se så kan man inte spärra någon. Men man kan iallafall göra så att det bara är blogskribenter som kan kommentera. Kan ju kanske maila blogspot och fråga om dom kan spärra?

• Morsan Martina

who knows:

Den där var charmig!!! Lite långt bort dock. Typiskt!

• Morsan Martina

Memoria: Vad kul med trädgårdsmässa! Är det på självaste Liseberg? Hela dagen?

Angående ett nytt forum, vill jag gärna vara med! Jag har ju tjyvläst ett tag, men har aldrig riktigt haft tid att läsa ikapp. När man väl gjort det har man glömt vad det var man ville kommentera. Men nu har jag bestämt mig för att engagera mej lite!!!

Det är ju ganska otroligt, iochmed att jag hittade denna tråden och shabby-tråden, har jag hittat min inredningsstil! Förut har jag alltid varit ganska neutral, och följt med alla trender som gått. Men inte nu mera! Folk får tycka att jag är tantig om det är så. Jag och mina pelargoner, vita "gamla skavda möbler" och gulliga inredning.

Det var som en nära bekant sa: "Vart har ni fått tag på alla gamla möbler? Dom hade ju varit jättefina om dom inte varit så skavda och stötta".

• Morsan Martina

Camilla R: Riktigt fint i VITT!

• Morsan Martina

Vaniljdröm: Du har ingen liten bild på gardinerna?

• Morsan Martina

Memoria: Åh, va bra! Då blir det nog en liten tripp dit!

• Morsan Martina

Vanlijdröm: Dom ser härligt somriga ut! Fin vas du köpt på Västergården med...

Nu ska vi ut och sola!!!

• Morsan Martina

Vaniljdröm: Nämen??? Fy va hemskt, otroligt. Man finner inte ord. Får man fråga vad som hänt?

Svar på tråden Vita tråden del 8