Inlägg från: Smultron och glass |Visa alla inlägg
  • Smultron och glass

Vita tråden del 8

Hallå tjejer!

Nu när det skrivs om slutna forum och okända i träfftråden är det väl på tiden att jag skriver något igen så att ni inte glömmer bort mig

Jag saknar faktiskt också ett slutet forum, jag tycker det är lite skrämmande med alla som kan läsa och "snoka". Jag vet att jag är väldigt anonym i min presentation, men det har som sagt sin anledning.

Nu har jag inte hittat exakt vad som skrevs, men jag förstår på kommentarerna att Mimmi fått någon läskig kommentar. Riktigt obehagligt!

• Smultron och glass

Lillafruluva: Jag tycker olika trådar. "Huvudtråden" har ju en tendens att flyga iväg, så hinner man inte läsa allt finns ju en risk att man missar saker om träffar exempelvis.

Vi hade släktingar på besök från Finland, så jag fick träffa dem och så blev bjuden på grillmiddag hemma hos min pappa (och sambon körde, så jag fick mig ett glas vin också).

• Smultron och glass
    lillafruluva skrev 2008-05-07 10:32:43 följande:
    Precis!Har det blivit någon mer tovning?? Jag har lyckats göra en ullig ros
    Nej, jag har inte hunnit alls. Jag håller på med en doppresent (jag målar en stol, skriver text och broderar en liten sittdyna), som har tagit all min pysseltid. Men jag är faktiskt riktigt sugen på att tova något fint, så i helgen förhoppningsvis! Det låter jättefint med en ullros!
  • Smultron och glass

Åh, vad glad jag blev. Jag trodde det var onsdag igår och att jag hade missat Leila. Men det är ju onsdag idag, och Leila ikväll. Vilken tur! (inte ofta man blir superglad över att upptecka att man är en hel dag extra ifrån helgen än vad man trodde).

• Smultron och glass

Camilla R skrev 2008-05-07 11:39:51 följande:

Smultron och glass skrev 2008-05-07 10:59:28 följande:
    Jag kommer missa Leila ikväll... Är annars glad över att det börjar igen och att det går klockan 21, då har ju barnen hunnit somna och det är min tid vid tv:n Ikväll skall jag gå ut och äta på Prinsen, så det kanske inte är så synd om mig...
    Det låter som om du kommer få en ganska trevlig kväll utan Leila, så det kanske går bra i alla fall. Man kan se alla avsnitt på tv4:s hemsida, men då får man betala för det (50 kr för en månad).
  • Smultron och glass

Juleja: Vad otäckt att inte blodtrycket går ner som det ska. Det är nog bäst med en liten tripp till läkaren då! Hoppas det går bra.

Jag var med Julia och Lillafruluva på våttovningskursen och det var väldigt roligt, men vi var nog alla överens om att det var betydligt svårare än vad vi trodde att det skulle vara. Roligt att få träffa Julia och Lillaluvan på riktigt, supersöta tjejer!

• Smultron och glass

Peak, sådär var jag förut. Jag försökta komma ihåg alla födelsedagar, namnsdagar m.m. m.m. Till slut blev det faktistk bara ett stort stressmoment och det var i slutändan väldigt få som kom ihåg när jag fyllde år. Så nu struntar jag faktistk i sånt. Jag uppmärksammar min familj på födelsedagar (naturligtvis), och morsdag är viktigt för det vet jag att mamma tycker är viktigt. Farsdag glömmer jag däremot titt som tätt, för pappa kommer inte heller ihåg det. Kompisar grattar jag när jag kommer ihåg det, men jag skulle inte förlora någon sömn om jag råkade glömma bort.

• Smultron och glass
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:28:24 följande:
    hm, vet inte riktigt nu vad jag tycker, läste precis att han lars har skrivit igen, fick olustkänsla jag med. Jag har nog fel tyvärr. Hoppades på en trevlig förklaring.
    Nu har jag missat något (som vanligt), vem är Lars?
  • Smultron och glass

Det är ju inte helt omöjligt att den här Lars läser vita tråden, och i så fall får han/hon en hel del respons, även om det nu inte är i bloggen.

• Smultron och glass
    juliah skrev 2008-05-07 16:37:58 följande:
    Absolut. Men detta har pågått så länge, och då utan respons el uppmärksamhet.
    Ja, jag tänkte väl att det var något mer än bara den senaste kommentaren jag missat.

Helt sjukt!
Svar på tråden Vita tråden del 8