Inlägg från: JagOchHan |Visa alla inlägg
  • JagOchHan

Vita tråden del 8

godmorgon. jag är på jakt efter dalahästen som det är någon här inne va som tillverkar.. Kommer inte ihåg vem , någon som kan hjälpa mig??

• JagOchHan

musli tack så mycket. ja precis var det änglapållen som jag letade efter. Men jag sökte efter änglahäst... Inte konstigt att jag inte hittade nåt

• JagOchHan

fy så hemskt detta med kommentaren till dig mimmi. Förstår alla erans oro över att folk kan läsa och ta reda på era planer och "följa" efter. *hemska tanke*

Från min egosida måste jag få tillägga att jag inte alls ser fram emot att ni skaffar ett slutet forum där man inte längre kan följa er. Som många andra redan sagt så - läser jag varje dag, det första jag gör på morgonen är att logga in på fl och vita tråden. Sen sitter jag och drömmer mig bort, inspireras och njuter. Vill inte att denna "förmånen" ska försvinna.En dag kommer ju vårat vita att börja ta form oxå och då skulle jag helst av allt kunna rådfråga just er om detaljer, hjälp osv.

• JagOchHan

miaMariah - skulle du kunna inboxa mig din adress?? Jag har en liten sak jag skulle vilja skicka till dig

• JagOchHan

haha skulle du allt gärna vilja veta

jo men självklart gevalia och leilaboken skam den som ger sig. berättade för maken att min envishet en en gång gett mig vad jag velat. han bara skratta. paketerar den idag, kommer nog iväg imorgon. så senast 2-3 dagar bör du ha den..

• JagOchHan

Nytt inlägg hos mig
    En del tillägnat till MiaMariah
    Den som väntar på nåt gott...

• JagOchHan

Truffles - ja det trodde jag med ett tag där då ingen , verkligen INGEN butik visste vad jag snackade om. Men så där igår stod dom i ica butiken. Trots att just den butiken var den enda som hört talas om dom och haft dom v 15 och hade sagt att dom var slut.

Det lönar sig att vara enveten som en lus

• JagOchHan

juliah - jaaa och det var en sådan med riktig sommar smak

fetaost och libabröd... *dreggel*
    25 maj är väl morsdag om jag inte minns fel.

Kanske ska försöka tänka ut nåt till mamsen...

• JagOchHan

Godmorgon.
    Här är det toppen varmt med. Hoppas på att kunna komma ut om en stund och njuta.Ikväll blir det barnvagnsjakt - håller tummarna för att man hittar nåt som funkar med dåliga leder..

Juliah- vet inte om det är libanesiskt pita jag tänker på. Här hemma kallas det libabröd skulle ju mycket möjligt kunna vara det.
    Stort som en mattallrik, platt som en pannkaka och ljuvligt gott.
    Mm nåt som är underbart med detta bröd är oxå - lite smör och honung... Uff riktig sommar frukost.

Nää om man skulle gå ut och hänga tvätten på tork innan lilleman vaknar

Svar på tråden Vita tråden del 8