Inlägg från: mammastädservice |Visa alla inlägg
  • mammastädservice

Vita tråden del 8

Hallojsan1
    Älskar inredning, framförallt det vita (har tyvärr dåligt med vitt hemma=(  ) och shabby chic!
    Det finns sååå mycket härliga butiker både live och på nätet, och jag skulle kunna ha shopping som yrke om nån erbjöd mig det!!!!
    Har en favvo butik här i min stad som heter Himlavalvet och sen så har jag precis upptäckt Drömgården och Skolgatan14 i Norrköping (blev tipsad av en tjej här på FL.)

Försöker mig nu på ett liv med blogg så kolla gärna in den....

• mammastädservice
    Camilla R skrev 2008-06-20 16:22:14 följande:
    Den var också väldigt fin -är den också i porslin? Porslin tror jag dessvärre inte funkar hemma hos oss...
    Ja det är porslin...Lite läskigt när barnen ska ta fram brödet=)
  • mammastädservice

Skulle behöva hjälp med att hitta fina (gärna med nåt romantiskt inslag) vita hissgardiner!!!
    Någon som vet nåt bra ställe där det finns eller kanske har tips på hur man syr egna?

Tackar på förhand...

• mammastädservice

Shoppat idag....bild finns i bloggen nedanför min profil....

Förresten, är det verkligen ingen som har tips om var man hittar vita hissgardiner?

• mammastädservice
    Enji skrev 2008-06-23 20:28:58 följande:
    Jag har köpt mina på Åhlens..
    Längsen??
  • mammastädservice
    Enji skrev 2008-06-23 20:37:09 följande:
    Kan det vara ett halvår sedan kanske.. men de har säkert kvar såna där tror jag.
    Då måste jag ner o kolla imorrn men i min lilla stad så finns det säkert inga.....Vårat Åhlens har inte så stort sortiment men det skadar ju inte att som sagt titta iallafall!!
    Tack för tipset!
Svar på tråden Vita tråden del 8