• INOX

Vita tråden del 8

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!
    Alltså ursäkta mig, men jag är såååå arg!!!
    Har fått ett riktigt negativt inlägg i min gästbok på bloggen och håller på att koka över av ilska! VArför skriver man en kommentar om man inte gillar något alls i en blogg? Mår man bra av att få andra att må skit, eller???
    Jag har väl inte gjort någon illa med mitt bloggande!

HAr någon av er varit med om detta??? Hur har ni reagerat på det?
    Jag har lust att lägga ner bloggen och skita i allt!

Här är en länk till gästboken för de som vill se eländet...
    www3.olzzon.com/g/g.php&i=g32-00476-e4

// Linnéa

• INOX
    MildaMaränger skrev 2008-06-24 19:08:11 följande:
    men gumman... trist nog så dyker upp såna ibland.. jag tycker inte att inlägg 67 var allt för roligt heller men iaf godkänt.. suck.. en smäll ska han ha... elelr var det en hon?
    Mmm 67 var väl lite trist det med, men som du säger godkänt. Så du har också fått såna? Hemskt att säga så, men skönt att veta att man inte är den enda i så fall. Det är så man vill sätta lösenord på bloggen, men då kommer ju inte andra in. Men man kanske skulle välja att alla som kommenterar själva måste ha en blogger-användare. Då ser man ju iaf vem det är som skrivit.
  • INOX

Tack så mycket MM, Himmelbit och 13 år emellan!!!

Känns mycket bättre nu. Man vet ju att de som skriver sånt egentligen inte ens är värda uppmärksamheten, men det är ändå svårt att inte ta åt sig. Tack vare er känns det i alla fall bättre, och gåsfjädrarna har blivit fetare nu så det rinner av.. hihi.

Kram på er!

• INOX

malins79- Tack! Ja det har tagit enormt lång tid, och lite blod, svett och tårar emellanåt. Men nu börjar man se slutet. :)

Kaktus76- Tack för din kommentar! Jag kunde knappt tro att det var sant när jag letade fram före-bilden. Tänk vad vit färg och pärlspont kan göra... :D

• INOX

Busan- Tack så mycket! :)

Videli- Tack tack. Det är riktig pärlspont. Var ett riktigt hästjobb att sitta och såga till alla bitarna... men vi inbillade oss att det iaf blir stadigare än att endast ha mdf-varianten.

Svar på tråden Vita tråden del 8