• Titan

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-05-05 13:21:49 följande:
    den är turkos... kommer från stoff och stil
    har oxå köpt denna vaxduk från stof och stil fast i brunt med vita prickar och den är inte bara kanonfin utan den är i kanon kvalite. inte alltför glansig men inte heller i textil. jag är helnöjd och funderar på att köpa i andra färger.
  • Titan

Ang Adirondack stolar så kan man ofta köpa dem för ca 500:- på närmaste gymnasieskola som har snickarutbildning för de lär sig där att snickra dessa stolar som de sedan säljer för runt en 500:- med både stolen och pallen. Så gör de iallafall här i Stockholm där min makes bror går på snickarlinjen.

• Titan

13 år emellan skrev 2008-06-04 10:13:17 följande:

Vågar vi ens prata om det här då?Vi reser till Island i slutet på augusti för att bestämma kyrka och hotell etc inför bröllop nästa sommar.
    Är lite nyfiken och undrar varför ni skall gifta er på Island, har ni släkt där?
  • Titan

13 år emellan skrev 2008-06-04 17:23:29 följande:

Sambon är från Island, så ja, en hel HÖG släktingar som jag inte ens har träffat än
    ok då förstår jag, det är ju annars lite annorlunda att gifta sig där. Själv är jag gift med en islänning men vi valde att gifta oss i Sverige då det skulle bli för dyrt för alla svenskar att åka över dessutom bor många av min makes släkt även i Sverige.Men innan vi bestämde oss för ett litet bröllop så var jag inne på att ett stort bröllop ute på de isländska vidderna.
  • Titan

FruPuffen: Har oxå sjöstenskakel som jag vill måla vitt, vilken kulör hade du? för jag tyckte den vita matta färgen du valt är jättefin.

Svar på tråden Vita tråden del 8