• Anjo2

Vita tråden del 8

Hej kikar in här lite och är ute efter lite tips på vad man kan ha på väggarna i sovrummet....är ute efter den sköna vita fräscha känslan som jag har sett hos en del av er....men jag skulle behöva lite tips....

Felicia min pärla.
  • Anjo2
    Kaktus76 skrev 2008-05-12 09:38:51 följande:
    Anjo2: Svårt att säga när man inte ser sovrummet,men......en tavellist/hylla, några vackra ljusa tavlor med fint motivNågon grönväxt med någon fin kruka på en hylla. Ja det var vad jag kunde komma på så här på en gång....annars gå in i bildgallerier och kolla och få tips därifrån.
    tack för tipsen, jag ska se om jag kan lägga ut bilder på sovrummet, jag har varit inne lite och kikat hos en del men det är ganska många som har blockerat främlingar eller så ligger det inte så många bilder ute på just sovrum...inte där jag har kikat......
    Felicia min pärla.
  • Anjo2

Så nu ligger det bilder ute på sovrummet som jag behöver lite tips oc råd om....upptäckte precis att jag har glömt ta kort på den väggen som är svårast.....den som är till vänster om sängen om man står vid fotänden och tittar på sängen....den är helt tom....bara en stor tom vägg....problemet är att vi kan inte lägga så mycket pengar och arbete just nu för vi har precis flyttat och har några andra rum att totalrenovera först, men lite fix kan jag ju göra tänkte jag...

Kaktus76; jag såg din hylla och spegel i sovrummet...de var kanonfina!!! Var har du fått tag i dem?

Felicia min pärla.
  • Anjo2
    Morsan Martina skrev 2008-05-12 11:51:33 följande:
    anjo2: Vilka fina möbler! Jo, jag tycker att du ska ha sänglampor ovanför sängen. En hylla med kanske...och en fin vit/ljus tavla ovanför byrån...vet inte om du kan ha sängkappa? Det ger ju ett mysigt intryck...
    Tack!! Ja sängkappa hade ju varit fint!!...ska se om jag kan hitta någon som passar.... tavlor tycker jag kan va svårt,,,,,ska kika efter en....Någon med ännu mer tips....kanske till den helt tomma väggen?
    Felicia min pärla.
  • Anjo2

Musli;Va fint det var!!!...det var nog nåt i den stilen jag hade tänkt mej...men mitt största problem återstår... Den helt tomma väggen.....det är en vägg på cirka tre meter som är helt tom.....

Kaktus76; Ja jag får nog börjak kika lite på loppisar och sånt....är lite dålig på det...

Felicia min pärla.
  • Anjo2

Linaomatilda, juliah; Ja kuddar och sånt är ju inte så dumt....det är såna detaljer man inte tänker på när man har fastnat...tack!!

Musli; haha ja kanske det...fast det känns inte så just nu, det var inte byråväggen jag menade men en spegel där var ingen dum ide´ ,jag har faktiskt sett den perfekta spegeln till det allaredn fast jag inte visste om det då.....det är den motsatta väggen från byråväggen jag menar som är ca 3-4 meter lång och jag kan inte sätta någon möbel mot den, det får inte plats mellan sängen och väggen så det måste vara nåt hängande....kan bli FÖR tomt att låta den väggen va.....känns som om man måste ha nåt på jus den långa väggen...

Felicia min pärla.
  • Anjo2

jag kan inte gå in på länken med huset men vad heter vägen hjuset ligger på så får jag söka på annat vis?

Felicia min pärla.
  • Anjo2

Hej tjejer...kommer snyltaren igen.....Generad men jag undrar om någon har bilder på någon fotovägg....behöver lite inspiration...Tackar ödmjukast om någon ville visa sin...

Felicia min pärla.
  • Anjo2
    MildaMaränger skrev 2008-06-07 21:38:00 följande:
    någon som vill byta fossingar?
    Haha vilka underbara fötter!!!! Jag hade det likadant med min tös, men denna gången har jag sluppit ifrån nästan helt....peppar peppar.....är ju några veckor kvar så man vet ju aldrig....
    Felicia min pärla. blomglantan.blogspot.com/
  • Anjo2

Hej tjejer, kikar in och vill ha lite råd...jag har precis startat en blogg och har lagt in en del bilder på vårt sovrum...har inte varken råd eller tid innan bebisen kommer att göra i ordning rummet från grunden så det är mindre bättringar jag behöver göra, men jag har kört fast lite....är det någon som har tips så tar jag tacksamt emot dem!

Felicia min pärla. blomglantan.blogspot.com/
Svar på tråden Vita tråden del 8