Vita tråden del 8
Hejsan på er
Jag är "ny" på vita hem fronten, känner att jag äntligen hittat rätt i inredningsvärlden. Nu vill jag ha VITT, VITT, VITT med inslag av lantligt/romantiskt.
Problemet är nu att jag är så att säga "över-inspirerad"
. Har tittat runt på "era" bilder och i tidningar, webshopar m.m. och vet inte riktigt var jag ska börja... Har liksom tusen och en bilder i huvet men känner mig helt snurrig..
Jag har beställt och inhandlat diverse småsaker t.ex. handukshängare, tvålpumpar, ljustakar osv. från bl.a. mixin.se. Men jag måste få ihop stilen! Nu har ju jag bara lite grejer blandat med mina övriga möbler (mestadels IKEA).
Så jag tänkte att jag vänder mig till er proffs och frågar snällt efter tips, idéer och råd om hur jag kan komma igång och förvandla mitt hem ordentligt. Gärna småsaker som gör stor skillnad om ni förstår vad jag menar?
Ska kanske tillägga att jag bor i en lägenhet (på 4 rum och kök med balkong.)
Tack på förhand

Jag har beställt och inhandlat diverse småsaker t.ex. handukshängare, tvålpumpar, ljustakar osv. från bl.a. mixin.se. Men jag måste få ihop stilen! Nu har ju jag bara lite grejer blandat med mina övriga möbler (mestadels IKEA).
Så jag tänkte att jag vänder mig till er proffs och frågar snällt efter tips, idéer och råd om hur jag kan komma igång och förvandla mitt hem ordentligt. Gärna småsaker som gör stor skillnad om ni förstår vad jag menar?
Ska kanske tillägga att jag bor i en lägenhet (på 4 rum och kök med balkong.)
Tack på förhand