• Ankmor
    Tårtsmulan Har du tittat på tradera och blocket?
    Jag letade runt lite och hittade bland annat denna;
    Vet inte om det är fattigmanssilver direkt, men fin är den

http://www.tradera.com/Serverings_Bricka_i_Nysilver-auktion-63397185

Denna kan du ju måla vit;
    http://www.tradera.com/Bricka_med_handtag_30x23cm_Teak-auktion-63906582

Här kan du välja och vraka
    http://www.tradera.com/Brickor_i_olika_storlekar_11st-auktion-63774311

Jag letade på *bricka, *brickor och fattigmans*
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Ankmor
    Sylt skrev 2008-05-08 19:40:03 följande:
    Jag kan vela tills jag går av på mitten...  . Lägger in två bilder....Så ser det ut med ett fyrkantigt bord... detta kan inte stå ute, måste leta upp ett annat isf. Ev köpa en billig bordsskiva o curryben fr Ikea o klä skivan i vaxduk.Runt fr Åhlens. Känns lite fattigt... och svårt att sitta 3 pers o äta runt det.
    Varför inte lacka det fyrkantiga bordet med båtlack ett par lager och lägg på en snygg vaxduk - då kan det ju stå ute
  • Ankmor
    Ankmor skrev 2008-05-08 19:48:22 följande:
    Varför inte lacka det fyrkantiga bordet med båtlack ett par lager och lägg på en snygg vaxduk - då kan det ju stå ute
    glömde;

Jag tycker att det är finast med det fyrkantiga bordet.
  • Ankmor

Förvisso har jag inte ett "vitt hem" utan mer ett intresse av "shabby chic" & pastell/vitt mm...
    Men - jag kan (faktiskt - och nu biter jag mig i tungan) tänka mig att starta upp en ny bloggtråd som är för både "Vita hem" och "ShabbyChic" trådarna.

Eftersom bloggtråden "VitaHem" stänger på lördag så kan ni börja inboxa mig redan nu så lägger jag upp bloggar i en FL-blogg tills jag fått in tillräckligt många för att starta en tråd... (jag länkar naturligtvis till bloggen)

KOM I HÅG !!

Det får absolut inte finnas någon som helst "egen vinning" i bloggen!
    exempelvis - egen försäljning och länkar som du tjänar "klick"pengar på och dylikt.

De enda länkarna/reklamen som får lov att finnas i bloggen är sådant som du inte tjänar något på utan är ren inspiration/tips & idéer etc!

NU biter jag mig i tungan och går & lägger mig... INBOXA din bloggadress (utan reklam)
  • Ankmor
    Ankmor skrev 2008-05-09 00:19:17 följande:
    Förvisso har jag inte ett "vitt hem" utan mer ett intresse av "shabby chic" & pastell/vitt mm... Men - jag kan (faktiskt - och nu biter jag mig i tungan) tänka mig att starta upp en ny bloggtråd som är för både "Vita hem" och "ShabbyChic" trådarna.Eftersom bloggtråden "VitaHem" stänger på lördag så kan ni börja inboxa mig redan nu så lägger jag upp bloggar i en FL-blogg tills jag fått in tillräckligt många för att starta en tråd... (jag länkar naturligtvis till bloggen)KOM I HÅG !! Det får absolut inte finnas någon som helst "egen vinning" i bloggen!exempelvis - egen försäljning och länkar som du tjänar "klick"pengar på och dylikt.De enda länkarna/reklamen som får lov att finnas i bloggen är sådant som du inte tjänar något på utan är ren inspiration/tips & idéer etc!
    Jag lägger alltså upp en FLblogg/bloggtråd som kombinerar både "VitaHem" och "ShabbyChic" trådarna...
  • Ankmor
    Svar på #1293

Påminner om mitt inlägg...

Japp, jag är knäpp - jag vet
  • Ankmor

Detta är ingen länk utan bara ett litet TIPS

Nu har jag uppdaterat min pres, för jag har startat en ny FL-blogg!

Ni som HAR reklam i bloggen kan ju också inboxa mig - så får ni vara med i FL-bloggen!
  • Ankmor
    Vaniljdrömmar Men fy vilken mardröm för föräldrar och er andra släktingar!
    Barn ska inte dö! Så är det helt enkelt i min värld!

*varma kramar*
  • Ankmor

Är på jobbet så jag loggar in lite snabbt...

Jag jobbar på en ny reklamfri blogglista + lite till - länk finns i min pres!

*tjing*

Svar på tråden Vita tråden del 8