Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vad är det för en människa som skriver i dessa bloggar?Ledsen

Jag har ju haft sådana i bloggen. Är helt säker på att den som var i min är en kvinna.
    Det är bloggare som slutat p.g.a detta elaka skrivande.

Jag tycker att man ska ta bort de där inläggen i bloggen...eller ha granskade kommentarer så länge det är sådär.
    Det fick jag ha i ett halvår nästan.

Alltid ska det finnas kokosnötter som försöker förstöra.
    Jag gjorde till slut ett stort inlägg och hotade med uppsökande av IP-nummer. Sedan dess är det tyst. Men det är obehagligt.
    Fy!
    Någon avundsjuk säkert som är och vill förstöra för andra. Det finns ju en massa sådana lite överallt.

Kram till er duktiga och goa!

• Gullfina
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 16:21:33 följande:
    Gullfina: Visst är det jättetråkigt!
    Ja, det är bedrövligt. Sitter den och läser detta så har den väl kul.
    Men det går faktiskt mycket lättare nuförtiden att söka personer på IP.nummer.
    Det är skrämmande. Det är inte BARA roligt med bloggen måste jag säga.

Kram till dig!
  • Gullfina
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Fy vad elakt!Ledsen Hoppas att han slutar nu.
    Kram till dig.
  • Gullfina

Lyckos er som kan vara ute i detta väder.
    Polleneländet far omkring här så man inte kan se riktigt.
    Men jag ser fram emot en liten regnsnutt, då blir det bättre i alla fall.

Önskar att jag kunde gå i bikini också, men grannarna ska ju kunna koncentrera sig på sitt och inte på kossan i byn.

Kram på er inredare och mammor och blivande sådana!

• Gullfina
    FruPuffen skrev 2008-05-10 09:37:08 följande:
    God morgon!Härligt väder här med! Här bär det av till stugan idag, vi ska fira farfars födelsedag. Ska ta med mig nyaste Lantliv o Sköna Hem (som överraskade positivt denna gång, kolla in, mycket vitt o lantligt!!) och förhoppningvis sitta i solen en stund o läsa. Det blir nog pool här med för pojkarnas del.Gullfina: Åh vad tråkigt att du inte kan njuta p.g.a pollen!! Hoppas det blir bättre snart!!Trollens: Hoppas ni hinner njuta också i finvädret! Birks: Himlautförsäljning låter ju inte helt fel...Skulle vilja kommentera mera, men hinner inte, vi ska åka nu! Ha det så jättebra allihopa!! Kram i finvädret!
    Tack vännen!

Ja, det blir nog bättre snart. Lite regn så...
  • Gullfina
    juliah skrev 2008-05-10 09:46:50 följande:
    Haha, vi har inga grannar, ingen insyn. Därav bikiniruntskuttandet.Maken är från libanon, därför blir edt mycket libanesiskt härhemma *slurp*Hoppas alla får en underbar dag med plask, städning,loppisar, shopping och annat pyssel!
    Låter verkligen gott!

Skönt att slippa insyn.
    Ja, vi bor ju ute bland ängar och åkrar, men det finns någon granne här och var.

Glor de får man väl säga TittOlleKalleKoskit, som man sa när man var liten...Ja, och nu med.

Ha en go och härlig dag!
  • Gullfina
    13 år emellan skrev 2008-05-10 09:58:19 följande:
    !!! TittOlleKalleKoskit! Jag tror jag döööör!Har du inget trevligt libanesiskt recept du kan bjuda på?Gullfina:Stackare. Det är mer synd om dig än om mig....
    Nä,gumman...alla har ju sitt vet du. Nackspärr är minsann inte trevligt.

Nu visar våran termometer +32C i solen.Cool
  • Gullfina
    LinaoMatilda skrev 2008-05-10 10:12:32 följande:
    Hej på er! Tittar in en snabbis från jobbet. Vi har härligt väder här också och ikväll blir det grillning och pyssla i trädgården. Underbart!Gullfina: Åå stackare, så tråkigt med allergi. Hoppas pollenet flyger bort snabbt så du kan vara ute och njuta också.13 år emellan: Stackars dig också. Hoppas nackspärren ger med sig snart.
    Kyss...och så lite pollen
  • Gullfina
    Meli skrev 2008-05-10 10:31:52 följande:
    Här är också undebart väder. Vet inte om man kan plocka fram poolen eller inte. Det är ju ändå bara början på maj, kan ju kanske bli kallt igen
    Här i Dalarna ska det bli mycket svalare i nästa vecka.
  • Gullfina
    snigelfart skrev 2008-05-14 11:01:38 följande:
    Tycker så synd om dig. Vet hur det känns när känslorna får en att tycka att man inte får bo i sitt eget hem.
    Hoppas verkligen att du ska få det som du vill ha det till slut, vännen.
  • Gullfina

Här inne visas det en massa fint som vanligt. Men man hinner ju inte med liksom. Det är ju så mycket man ska göra hela tiden.
    Kramis på er alla i alla fall.

• Gullfina
    LinaoMatilda skrev 2008-05-27 17:35:30 följande:
    Kram Gullfina! Hinner inte med jag heller 13: Jo jag håller med Malins, det var nog vanilj.
  • Gullfina
    Anton2005 skrev 2008-06-08 07:02:38 följande:
    Är det någon som vet om man akn tvätta fårskinn med vanligt tvättmedel i maskin eller måste det vara speciellt ullshampo el vad det kallas?
    Du kan också ta en bit olivtvål och lägga i maskinen.
  • Gullfina
    Anton2005 skrev 2008-06-08 11:00:52 följande:
    Jaha kan man, gud va bra det har jag ju hemma. Då ska jag nog testa det, slipper jag åka till affären
    Om du karvar lite på tvålen så smälter den bättre i maskinen. Jag har en stor bamse olivtvål som jag tar en bit av när jag ska tvätta mina. De blir så mjuka och doftar härligt.
  • Gullfina
    MiaMariah skrev 2008-06-27 21:46:49 följande:
    Kajsa - krya på dig och ha det så kul i Sthlm!Fluffiga - jag störtgillade soffa nummer 2! Och här kommer bild på vår:
    Snyggt!
Svar på tråden Vita tråden del 8